Gå til innhold

Endelig i gang for ente gang


Gjest frosken

Anbefalte innlegg

Gjest frosken

Da er jeg i gang, det er jammenikke lett, det begynner å våres ute, og dette gjør noe med en.... Jeg har som mål og gå ned 25 kg. var 106 på 1. veiing for en uke siden, og dette er ikke lett. JEg klarer ikke å spise alt som jeg skal, jeg skal ha i meg 1900 kcl, men det kommer seg vel. HAr prøvd kurs før for mange år siden, og gikk da ned 28 kg, de har sneket seg på etter to barn....

 

er det noen som har noen gode råd til trim for en travel idretts mamma, som kjører barn til trening i stede for seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med valg av livsstilsendring.

 

For trening er mitt råd rett og slett og sette av tid til deg selv. Planlegg det utifra alt annet opplegg med barna, du får det til. Selv har jeg to barn som er på aktiviteter daglig, og den ene overlapper den andre, det er ni totalt på uka og i tillegg kommer kamper etc.

 

Jeg er kjempestreng og setter ned i almanakken når ungene skal de forskjellige og "logger" inn egen trening utifra dette. Jeg greier og trene 4-7 dager på treningssenteret i uka, helgene er ofte roligere på morgenen så bruk disse. Jeg er heldig og jobber turnus så jeg kan innimellom trene på dagtid. Kanskje kan noe gjøres etter at ungene har lagt seg?

 

Viktigst er at du må prioritere deg selv og sette det i system det vil komme alle tilgode at du får litt tid til deg selv. Ikke glem at 30 min. og pulsøkning er bra nok.

 

Ønsker deg masse lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...