Gå til innhold

Påsketrøbbel


Gjest puseline77

Anbefalte innlegg

Gjest puseline77

Heisan!:-)

Jeg har vært på diett i to uker nå, og føler at det går veldig bra, motivasjonen er på topp. Men nå har jeg begynt å bekymre meg for påska. Jeg skal på hyttetur med hele familien, så da blir det vanskelig å veie og planlegge alle måltidene mine. Er det noen som har noen tips eller forslag om hva jeg kan gjøre? Hva skal dere gjøre i påska?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sånn har jeg det og!! Jeg begynner på kurs på mandag og er topp motivert, og har planer om å følge opplegget nøyaktig. MEN så var det påsken da..jeg skal også på hyttetur med familien, og der pleier det å bli frokost med rundstykker, egg og bacon, stor middag med vin/øl, dessert, kake til kaffen og ellers påskegodt.. Jeg skal bare være der i 2-3 dager, men er likevel redd for at det ikke skal gå bra. Jeg dropper selvfølgelig påskegodtet, men det er litt verre å stå i mot dessert eller kake. Jeg kunne sikkert klart å droppe det, men jeg har ikke lyst til at de skal vite at jeg slanker meg, så da "må" jeg liksom spise litt ihvertfall.. Moren min er heldigvis veldig glad i frukt, så da blir det ihvertfall en del av det. Og jeg trenger ikke drikke vin til maten, baconet kan jeg droppe, og påskegodtet sløyfer jeg. Nei, jeg får høre med kurslederen min om hun har noen bra tips...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...