Gå til innhold

Nedoverklubben uke 12


Gjest rina

Anbefalte innlegg

Sannelig har jeg gått ned en del denne uka også.

Har gått ned 1,3 kilo

og midjen er 3 cm mindre.

Så ukas vekt er 105,8

og midje er 110

Mangler 300 gram så har jeg gått ned hele 10 kilo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mimmi80

Så flink du er!

Går jo kjempebra! Her blir det full skjerpings igjen, etter en svært usunn lørdag... Men hadde gitt meg selv lov til å kose meg, siden jeg hadde fullt hus og bursdagsfeiring. Men nå er det slutt, tilbake til hverdagen!

 

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mollapus
Sannelig har jeg gått ned en del denne uka også.

Har gått ned 1' date='3 kilo

og midjen er 3 cm mindre.

Så ukas vekt er 105,8

og midje er 110

Mangler 300 gram så har jeg gått ned hele 10 kilo:)[/quote']

 

 

Heisann!

 

Oj, Rina du er flink..

 

Dette er min 2 uke.. gikk ned 100 g.. midje -1cm.. (kan den mensen ha no med vekten å gjøre? ønske tenkning kanskje... hi hi )

 

Totalt ned 0,8

midjemål: -2cm

 

går tregt, men rett vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er at det går nedover mollapus:) Å ja mensen kan ha så mye som 1,5 kilo opp å si.

Det er klart at man må skeie litt ut engang imellom minni. Dette er jo tross alt noe vi skal leve med i framtiden, å da kommer det vel bursdager da å. Det viktige er jo at man klarer å hente seg inn igjen når dagen er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på denne tråden jeg også:-)

 

 

1 uke for meg da...

 

Start ; 153kg

I dag ; 151.2kg

 

Ned 1.8 kg

 

Har ikke målt i cm denna uka. Har maaaaange kilo til mål. Men, det forsøker jeg ikke fokusere på. Tar heller èn dag av gangen og tenker heller litt på hvordan jeg føler meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heffaklumpen

Nygammel medlem av Vektklubben, har vært med fra starten men ikke gjort noe mer enn lese her de siste dagene. Gikk ned 15 kilo i fjor før jeg giftet meg med drømmemannen, men har gått opp igjen fem av kilona, så nå er jeg veldig gira på å ta av igjen, men det er fler enn fem kilo som ska av, har lyst å ta av nesten 50 kilo før jeg kommer i vanlig størrelse.

 

Ha nå startet den lange reisen mot drømmen om å være SMAL, og ha normal vekt, noe jeg ikke har hatt siden jeg var tenåring. Det toppet seg nemlig forrige uke da jeg ikke kunne sove fordi jeg bare tenkte på alle sykdommer en kan få som overvektig. Da tenkte jeg for meg selv at nok er nok. Nå setter vi fart på livet!

 

Har gått ner 3,2 kilo på en liten uke, og minket ca 5 cm i midjen. Regner vel med at det meste av den tapte vekten er vann, men det ga virkelig en puff i baken og jeg vil så gjerne tro at jeg kan klare dette.

 

Har tidligere gått på kurs med Grete Roede (og på ViktVäktarna i Sverige - er opprinnelig svensk), men akkurat nå er vi midt emellom kursstartene her i Bergen så jeg tenker at jeg avventer litt og ser hvordan det går på egen hånd før jeg melder meg på noe kurs.

 

Håper dette er plassen for meg, i hvert fall til jeg klarer 10-kilosgrensen, for da detter jeg vel ut av målgruppen...

 

Klem, MillaB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mollapus

Heisann!

 

Litt av ei første uke dere har harr flora9 og heffalompen!! Dere er kjempe flinke!

Blir kjekt å følge med dere videre! Håper vi kan motivere hverandre! :)

 

klem fra mollapus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*tusler forsiktig inn og stiller seg i skammekroken

 

Ja, jeg gikk på en skikkelig smell i livet, og mistet all lyst på å spise, spise sunt, lage mat, telle kalorier og alt som har med mat og matvett å gjøre. Utfordringene i livet ble så store, følelseshoppene så enorme, så mat var en ikkesak for meg. Har de siste tre ukene stort sett levd på seeeen frokost og sjokolade/ferdigkake til kvelds. Det har jeg fått i meg... Og det må ikke tilberedes... Men før helga løsnet en del, mange brikker i livet falt på plass, og jeg fikk tilbake lysten på å gjøre noe med livet mitt. Så her er jeg, igjen... Føler vel at dette er en reprise på i fjor, da jeg også gikk på en smell - men da av annen årsak. Jeg er ikke flink til å takle motgang, og det som det først går ut over er matvettet.

Men nå er jeg tilbake der jeg må være fokusmessig. Jeg dro på trening mandag, og syntes faktisk det var litt deilig. Skulle veldig gjerne vært på en aerobictime i dag, men våknet med alle menssmerters mor og ble hjemme.

Så nå er det tilbake til å telle kalorier (må være streng med meg selv der, ellers sklir det ut - i hvert fall til jeg får en viss gefühl på hva jeg kan spise igjen) og være fokusert.

Har gått opp en drøy kilo på den måneden jeg har vært borte, og er veldig fornøyd med det - det kunne vært verre. "Redningen" min har vel vært at jeg har spist veldig lite, selv om det har vært mye sjokolade når jeg har spist.

 

Status: 123,6 kilo.

Jeg skal levere masteroppgaven om to måneder, og håper veldig at jeg da kan veie 115 kilo - altså ned et kilo per uke, omtrent. Har ikke klart så stor ukentlig vektnedgang hittil, men det er lov å ha drømmer? Håper at fornuftig matinntak og to treningsøkter i uka (det er mye til å være meg) skal gjøre sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake enitS. :)

Det viktige er jo at vi kommer oss på rett kjøl igjen, etter livets mange smeller. Så nå bretter vi opp armene og fortsetter der vi var. Du skal se at du kommer til å klare det. Stå på videre. Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Rina.

Jeg kom meg ut på en gårtur i går, og var veldig fornøyd med det. Det kompenserer ikke for tapt aerobic, men jeg fikk nå leet litt på meg. Ble god og svett i den siste motbakken, ja. Har veldig mye ståpåvilje og godt humør akkurat nå, og håper jeg klarer i mest mulig grad å få det ut i matvett og trim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...