Gå til innhold

2007, uke 12


Gjest Vivax

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen... Tar meg den friheten å starte tråden vår også denne uken. Er nå akkurat ferdig med å legge inn ukerapporten min... Må si jeg er suverent fornøyd med vektnedgangen denne uken, hele 1,3 kilo... Helt topp for meg.. :) Er så glad.. :) I cm var det ikke så masse, tot 3, men alt teller..

 

Så nå kan jeg legge inn denne fremgangen til dere

 

Startvekt 106 kilo

Etter 1 uke 104,4 kilo og -11 cm totalt

Etter 7 uker 99,2 kilo og -52 cm totalt, slutt på kurs 1

Etter 10 uker 98,1 kilo og -56,5 cm totalt, start kurs 2

Etter 11 uker 96,8 kilo og -59,5 cm totalt

 

Totalt har jeg tatt av 9,2 kilo siden jeg startet med GR................

 

I midjen har jeg gått inn 16cm, og det merkes. Selv om jeg de siste ukene har stått stille når det gjelder midjen, men den kommer vel etter tenker jeg.

 

Så nå gjelder det bare å bli litt flinkere med maten denne uken, var litt matlei i forrige uke, orket ikke å lage noe som helst, og alle middagsplanene mine ble litt glemt. Vel vel gjort er gjort, får skjerpe meg litt denne uken. Tenker jeg skal ha de kjøttbollene i kursbok to igjen, de var bare så gode.. :) Så vi snakkes alle sammen.. ha en fin dag og en herlig uke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vivax: kjempe imponerende å lese dine resultater!!! Du har all grunn til å være fornøyd f050.gif

 

Jeg får min del får ta veiingen i morgen tidlig..glemte alt i forsovelsen i dag; fikk det får travelt med å komme meg ut døren. Måling av cm tar jeg i kveld..kan være ekstra motivasjon det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige uke var jeg bare inne med to syke barn. Dette ødela skikkelig for trimpoengene mine, og det var med lett nervøsitet jeg gikk på vekten.

-1kg denne uke og ytterligere 1cm rundt livet. Deilig! Vært flink med maten, og det er motiverende å se det virker.

De totale tallene er nå:

4,7kg og 9cm rundt livet :)

 

Siden det ble så få trimpoeng forrige uke (bare 1,5) er det full fokus på disse denne uken. Fikk ikke engang luftet hunden pga syke barn (gubben gjorde det, så hunden led ingen nød). I dag startet vi med en skikkelig tur og har alt 2,5 poeng, og er tilbake i ruta.

 

Ha en fin fin mandag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøve å henge på denne tråden.Dere er så flinke alle sammen :) i uken som ha r gått har jeg gått ned 2 kg og -1 cm. :) tilsammen -5kg og 7,2 cm. er fornøyd med det,for jeg har ikke tenkt slanking i det hele tatt. veit jeg må ta meg sammen ,men målet mitt med -10 til påske går nok rett i d... jeg får ikke trent nok pga prolaps. Prøvde spinning her en uke ,men fikk smerter av det og ble frarådet av fysio å drive med det. JEG MÅ PRØVE Å TA MED GUTTUNGEN PÅ SVØMMING EN DAG I UKEN ,-OG SE HVORDAN DET FUNGERER:D LYKKE TIL TIL DERE ALLE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DaimBolle

i dag er det mandag og ny uke med nye muligheter. jeg har helt klart stått opp med rette benet i dag for jeg er i et strålende humør og er skikkelig giret for en ny uke. har mest sannsynlig ikke gått ned noe på grunnav helgens fristelser som jeg likevel føler jeg har taklet bra for meg å være. stoppet etter to små stykker i stedet for å haue innpå. likevel håper jeg at vekta viser litt ned, og i hvertfall ikke opp!!! uansett har jeg hatt en bra uke og har mistet hele 1 cm rundt magen juhuuu....:-) hehe

 

det er skikkelig inspirerende å se resultatene du får til vivax/linda, det er supert bra jobba og det motiverer meg til å gå på med kampvilje og en glød etter å bli slank og sunn...vertfall sunn i første omgang så får kiloene pelle seg vekk etter hvert. ønske dåkke alle ei flotte slankeuke, no skal ej snart sta å svømme en time å so e d dags for kurskveld igjen. oss tytast :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seniorita

Hei vivax.

Gratulerer med flott innsats. Du har snart gått ned 10kg. Det må være deilig.

Jeg er i startfasen ennå og har bare gått 0,8kg. Startet på lokalt kurs 8.mars. Skal på tredje veiing nå på torsdag. Håper vektnåla svinger rett vei.

Det er skikkelig motiverende å lese om dere alle som har holdt på en stund og gått ned flere kg. Gleder meg til jeg kommer dit !

Håper å gå en sommer i møte hvor det ikke skal være flaut å gå litt lettere kledd.

Lykke til videre alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er jo kjempeflinke! Det gikk bra for meg også denne uken, ned 1.9 kg og inn 6 nye cm. Nå har jeg gått ned 6.2 siden jeg startet i januar. Merker det på klærne nå og det er veldig moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flinke dere har vert, morro og lese at ting går rett vei får dere asså=)

 

i dag var min første uke over og jeg har gått ned -5 cm rundt midjen, -10 cm tilsammen. og har tatt av -2,4 kg.. kjempe deilig, så nå er jeg klar får en ny uke.. syns dette her er så lett, får det er jo så mye mat og go mat en skal spise hele tiden.. klarte 11,5 trimpoeng også, bra får meg og vere som har sitti på rompa med mine 105 kg og bare spist hele tida=)) hehe..

 

jaja, lykke til denne uka da alle sammen, dere har vert kjempeflinke.. tenk til sommeren kan vi kansje ha litt mindre klær på oss, det hadde vert deilig=))

 

klemm på dere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntring og gode ord, jeg setter virkelig pris på det. Og dere er alle så kjempeflinke, skikkelig nedgang på mange ser jeg, og det er så gøy. Jeg regner med at jeg går litt mindre ned neste uke, har liksom tatt av kilo annenhver uke i en stund nå, men så lenge tallet går nedover er jeg kjempefornøyd.

 

I dag har min sønn fått omgangssyke, så nå er det full vask av flere sette med klær og sengklær, stakkars lille gutt. Regner derfor med at det ikke blir så masse trim på meg heller, men men det kan jeg ta igjen en annen gang... Slik er det bare iblandt.. :)

 

Vel jeg ville bare inn for å ønske dere alle sammen en god dag, så snakkes vi senere... :) Og til slutt tusen takk for all motivasjon og inspirasjon jeg får fra dere alle... hadde ikke kommet meg igjennom dette uten den støtten jeg finner her inne.. Tusen tusen tusen takk... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen, og gratulerer med flotte resultater :)

Jeg har hatt besøk mesteparten av uken, så det har blitt for sjeldent mat, for feil mat, for mye alkohol og for lite trim. Utrolig nok har jeg likevel tatt av 1 kilo, og gått in 5 cm totalt. Vekten viser nå altså nøyaktig 95 kg. Herlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kryper sakte nedover.... 0,4 kg ned denne uken!! Jeg er fornøyd og stolt, - endelig kryper det nedover :-) Og det beste av alt; det er takket være min innsats!

 

Hvordan jobber dere med selvfølelsen underveis i vektreduksjons prosessen? Har dere dårlig selvfølelse? Trenger jo ikke ha det selv om man er overvektig; men jeg har hvertfall fått det. Nå leser jeg boken "selvfølelse nå" og har begynt med arbeidsbok.."jeg er bra" boken: hver dag skal jeg skrive ned 3 ting som er bra med meg, 3 ting jeg er takknemlig for, og så ting jeg trenger hjelp til. Synes det er viktig å jobbe med innsiden samtidig- så vi ikke ender opp som slanke, med selvtilitten på bunn.. r060.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg litt bortkomme.... Hvor er alle sammen da?

Jeg syns jeg er med på mye tråder hver uke jeg...

Vel ned 1,6kg til 98,2kg......ikke værst det. Fikk go hjelp når jeg hadde spy syken i helga da. Så denne uka håper jeg at jeg står i ro...eller ned 300gr er grei 97,9...hehehe

Nei får være fornøyd med å ha holdt vekta. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å lese om alle som er motiverte og går nedover i vekt og/eller cm! Eg starta på Grete Roede Maxikurs for ei veke sidan, og er framleis motivert. Det er forbausande lett å halde seg unna søtsaker i vekene, til trass for at dette var dagleg inntak for meg for inntil 1,5 veker sidan! :)

 

Startvekt: 118,9 kg.

Etter 1 veke: 117,8 kg.

Totalt ned i vekt: - 1,1 kg.

Total ned i cm: - 9,3 cm.

 

Hadde forventa å gå ned meir i vekt første veka (pga. vatn i kroppen osv.), men er iallfall fornøgd med å ha gått ned i cm, særleg i livet (som er 3,3 cm)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først vil jeg si kjempebra jobbet Leo, gleder meg til å høre hvordan det går videre med deg..

 

Og til Kline, du leser nok og er med på en ny tråd hver uke. Vi starter ny tråd hver mandag, 2007, uke ?. Og vi er her alle sammen.. :) Og ellers vil jeg si kjempebra jobbet i forrige på tross av sykdom, ikke verst. Når jeg får den syken har jeg en tendens til å ty til cola og french fries, så den gjør aldri noe positivt på vekten min, kun negativt.. så dette er bra.. :)

 

Vel det var alt, ikke så mye mer å rapportere i dag, bortsett fra at nå ser det endelig ut som våren kommer... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DaimBolle

Har vært og trent tre ganger på rad nå så i morgen blir det hviledag med mye lekser. Sambo reiser på 14-dagers jobb i nordsjøen i morgen så da kommer ildprøven. han har vært flink å oppmuntre meg til å trene og har på en måte "overvåket" meg. nå må jeg klare meg på egenhånd i to uker og jeg gruer meg litt.... men går på med godt mot. her er status etter de to første ukene:

Startvekt: 116,4kg.

Etter 1 veke: 114,7 kg.

Etter 2 veke: 113,6 kg

Totalt ned i vekt: - 2,8 kg

Total ned i cm: - 7 cm

er godt fornøyd med dette og håper jeg klarer å fortsette.er virkelig motiverende å lese hvordan dere andre klarer dere!! stå på folkens!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til Kline, du leser nok og er med på en ny tråd hver uke. Vi starter ny tråd hver mandag, 2007, uke ?. Og vi er her alle sammen.. Og ellers vil jeg si kjempebra jobbet i forrige på tross av sykdom, ikke verst. Når jeg får den syken har jeg en tendens til å ty til cola og french fries, så den gjør aldri noe positivt på vekten min, kun negativt.. så dette er bra..

 

Det jeg mente er at jeg har vært med på motivasjonsgjengen ned 40+ å så var den en annen link..... alle er jo borte... ikke trinny da :)

Jeg har vært her lenge jeg :)

Godt ned 40kg nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mente er at jeg har vært med på motivasjonsgjengen ned 40+ å så var den en annen link..... alle er jo borte... ikke trinny da

Jeg har vært her lenge jeg

Godt ned 40kg nå :)

 

 

Kjempeimponerende Kline... gir meg virkelig ekstra motivasjon til å fortsette... :) Tenk den dagen jeg kan si det, åååå det skal bli herlig herlig herlig... :)

 

Fin start på dagen dette å få motivasjonen løftet i taket igjen..(og beklager misforståelsen.. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erianna

Dere er kjempe flinke, det er noro å lese og gi motivasjon videre.

 

Jeg veide meg mandag. Ikke noe ned ikke opp eller. Jeg visste at det skulle bli sånn. Spiste ikke riktig, fikke ikke trene og har vært syk. Denne uken går bedre, håper på en vekt nedgang.

 

Jeg må være flink i helgen til å trene.

 

Jeg skal spise ute i morgen. Jeg vet ikke hvor vi skal jeg må være forsiktig med det jeg velger. Stå på jenter!!

 

erianna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg har holdt på siden november og jeg har gått ned nesten 9 kg. Det har gått veldig langsomt de siste ukene og jeg har nestet mistet motviasjonen, men nå er sneen borte og jeg har startet med å sykle til jobben igjen. To ganger 1/2 time om dagen hjelper masse og den siste uken gikk jeg ned 0,6 kg. Det er mye for en som har stått stille lenge.

 

Syklingen kan absolutt anbefales. Jeg føler meg mye mer opplagt enn jeg har gjort på lenge. Målet mitt er å fortsette helt frem til ferien.

 

Lykke til med uken alle sammen. Det morsomt å lese alt dere skriver!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seniorita

Hei jenter !

Har vært på kurskveld nr.3 i kveld.

Ned 0,8kg, samme som forrige uke.

Det skulle vel bli 1,6 på to uker det. Kunne gjerne ha tenkt meg at dette gikk litt fortere. Men det er vel tidlig å bli utålmodig....

Får vel bare bite tenna sammen og stå på.

Kom igjen dette klarer vi !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DaimBolle

leser ene suksessinnlegget etter det andre. er vi ikke flinke vell? har akkurat kommet igjen fra en nyyydelig tur i solnedgangen!! er så deilig å nyte den friske luften og lukten av vår og tenke på alt og ingenting. ikke minst hvor flott kroppen min skal bli!! hehe

jeg må si jeg er veldig spent på hvordan utseende mitt vil forandre seg. har jo bare gått ned 2,8 kg hittil da, men det skal jo bli mer! har aldri vært slank så er vanskelig å vite hvilken vekt jeg skal gå for, men får justere målet etter hvert. ønsker alle en flotte slankehelg!! klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...