Gå til innhold

ned 15 kg til 15. juni- uke 5


Gjest Musiker

Anbefalte innlegg

Svarte dette på en annen tråd:

 

Jeg var nok litt skeptisk for å gå på vekta.....etter et par utskeielser i helga :) Men jammen var det nedgang på 600 gram og 2 cm mindre rundt midje forrige uke likevel! :) Kanskje jeg klarer å krype under 70-tallet i løpet av uken...

 

Hvordan har det gått med deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Musiker

jeg ser vekta går nedover.. og det er så deilig.. hihi..håper jeg snart ser 70-tallet selv jeg :Dhvor mye har du gått ned tilsammen nå da??

 

var hos legen i dag og fikk vite at jeg måtte ta mammografi i dag.. og jeg er 20 år!:/ ikke moro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser vekta går nedover.. og det er så deilig.. hihi..håper jeg snart ser 70-tallet selv jeg :Dhvor mye har du gått ned tilsammen nå da??

 

var hos legen i dag og fikk vite at jeg måtte ta mammografi i dag.. og jeg er 20 år!:/ ikke moro..

 

Vet ikke helt hvor mye jeg har gått ned, men tror vekta passerte 74kg for 3 uker siden - nå er jeg på 70,7kg :) Har gått jevnt og trutt oppover siste året, men nå ser det endelig ut til å snu! Hadde 72 som startvekt 1. januar...

 

Min søster var kanskje litt eldre enn deg da hun tok mammografi, men det viste seg og ikke være alvorlig. Sjelden det er det når man er så ung, men greit å sjekke ut... Lykke til uansett! :) *krysse fingre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellie76
jeg ser vekta går nedover.. og det er så deilig.. hihi..håper jeg snart ser 70-tallet selv jeg :Dhvor mye har du gått ned tilsammen nå da??

 

var hos legen i dag og fikk vite at jeg måtte ta mammografi i dag.. og jeg er 20 år!:/ ikke moro..

Hei Musiker!

Håper det går bra på mammografien! Vet hvordan det er, jeg tok det selv for litt over et år siden (de fant heldigvis ingenting :-) )

 

Jeg vil anbefale deg å ikke grue deg for mye på forhånd, og gjerne ta med deg noen som kan holde deg i hånda. Det kommer til å gå sååå bra. Jeg vil også anbefale deg å sjekke om det er mulig å sitte ned mens du gjør det. Fortell hvordan det gikk når du har vært der!

 

Stor klem, Ellie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Musiker

ja tror det går bra :) legen sa hun trodde det var en kjertel.. så da får jeg bare satse på det :) i morgen skal jeg ta masse tester av magen for å sjekke cøliaki og laktose allergi.. og litt andre ting også! stoffskiftet igjen også.. skal på fürst.. :) bor jo i oslo så er veldig greit.. så håper de finner ut noe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gått ned 1' date='2 kg denne uka ;D merkelig.. men deilig.. totalt 2,5 kg nå.. på tre g en halv uke :) dette skal vi klare:D[/quote']

 

Kjempebra! :-) Jeg snek meg på vekta i dag tidlig - og den viste 800 gram mindre enn mandag. :) Men nå har jeg også vært syk, så mulig derfor nedgangen er såpass stor selv om jeg har spist det jeg skal. Forskjellen er at det ikke har blitt mer enn EN sykkeltur på 1 time denne uka pga formen.

 

Vi får se på mandag, tenker jeg......

 

GOD HELG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra! :-) Jeg snek meg på vekta i dag tidlig - og den viste 800 gram mindre enn mandag. :) Men nå har jeg også vært syk' date=' så mulig derfor nedgangen er såpass stor selv om jeg har spist det jeg skal. Forskjellen er at det ikke har blitt mer enn EN sykkeltur på 1 time denne uka pga formen.

 

Vi får se på mandag, tenker jeg......

 

GOD HELG![/quote']

 

Har ikke skeiet ut spesielt denne helga, men vekta i dag er 200gram MER enn forrige mandag. Så m.a.o har jeg lagt på meg 1kg siden fredag... :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellie76
ja tror det går bra :) legen sa hun trodde det var en kjertel.. så da får jeg bare satse på det :) i morgen skal jeg ta masse tester av magen for å sjekke cøliaki og laktose allergi.. og litt andre ting også! stoffskiftet igjen også.. skal på fürst.. :) bor jo i oslo så er veldig greit.. så håper de finner ut noe :D

Har du vært på mammografi enda?

 

Krysser fingrene for deg!

Klem, Ellie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei har stryra så mye om dagen.. eksamen osv..

 

Går det bra med deg? :D

 

Vekta står på stedet hvil fra forrige uke til nå hos meg. Har ikke klart å komme meg under 70, men mangler bare 600 gram på det. Bodde på hotell i helga og ikke tellet kalorier, men det må jeg si har gått bra. Siden vekta i alle fall ikke har gått opp, mener jeg...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...