Gå til innhold

Stivelsesblokkerer


Gjest SiljeK25

Anbefalte innlegg

Gjest SiljeK25

Hei:) Er det noen der ute som har prøvd helsekost produktet "stivelsesblokkerer"?? Har lest at dette skal være et efektivt tilskudd under slanking. Det har blant annet vunnet en test i et ukeblad har jeg sett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tar noe som heter NuForm, det er naturprodukt av hvite hagebønner, tror jeg det var. De virker sånn at de blokkerer for stivelse/karbohydrater, og gjør de om til fiber.

 

De funker sånn passe for meg, om jeg hadde gått ned like mye uten tablettene, det veit jeg ikke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
Gjest fru luna

Jeg skjekket ikke alle referansene på siden deres, men de jeg skjekket som var i kvalitetskontrollerte tidssktifter hadde ingen ting med deres produkt å gjøre. Utrolig at det går an. Derimot fant jeg en toksikologistudie på rotter ved bruk at virkestoffet i bønnene (virkestoffet utvinnes av white kidney beans) på PubMed (database over forskningsresultater i kvalitetskontrollerte tidsskrifter).

 

Håper dere ikke ruinerer dere på produktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det det de heter? disse vant testen i ukebladet for et par mnd siden. Har spurt på flere helsekoster om de har noen formeninger om disse og alle har svart at tilbakemeldingene er veldig bra og at de selger masse. Selvfølgelig er dette også pga testen.

 

Har litt lyst til å prøve de selv, men vil liksom klare meg "selv".

Har prøvd så mye rart så kjøper de nok snart... he he..

 

 

trine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...