Gå til innhold

- 5 kg til 1juni


Gjest girl72

Anbefalte innlegg

Noen som vil henge på?

Skal gifte meg 15 juni og har lyst til å ta av 5kg før det.

 

Skal vi være flinke gjennom påsken? Det har jeg lyst til!!...... men skal på hytta og hører svigers har handlet godis for 250,- i svergie så det hørers ikke lett ut!

 

Trenger motivasjon for å klare det!!

Er dere med??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Er redd for å sette meg for store mål, men JA jeg tror vil prøve å henge med på den...

Har gått ned 7.4 kg siden januar, så det går ikke så fort ned med meg... :)

Men har et håp om å være på ca 75 kg når jeg gifter meg 29 juni...

Vekt nå er 83,4 og jeg er 170 cm.... Så der er mye å ta av...

Jeg har veiedag onsdager...

Skal prøve meg uten å gå på kurs fremover, så det blir en utfordring for meg...

Synst det er så lett å "fjuske" litt når jeg ikke skal veie meg forann kursleder... :)

 

Ha en fin uke, og ikke minst en lite kaloririk helg... hehe

 

Elisabeth

 

P.S Er nå på vei til helsestudio for å "svi" av noen kalorier.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal også gifte meg i juni.

Har gått ned 10 kg siden januar, er nå 80,4 kg og 167 cm,så har noen kilo igjen. Jeg går på mitt andre kurs, synes det hjelper veldig.

Men blir godt å "konkurrere" litt her inne også. Gått senere nedover de siste ukene, så tror ikke jeg når målet på 69 kg til den store dagen. Men alt hjelper på.

 

Hildee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går heller ikke på kurs nå, men føler jeg er ganske flink når det gjelder mat :-)

Så var det å trene da......... der går det veldig dårlig :-( Håper å finne inspirasjon til å bli lit flinkere! Har alt for mange unskyldninger...... samboeren min er mye på farten så da må jeg noen ganger ha barnevakt, det gjelder også min vennine som jeg pleier å gå på spinning med, så det er vannskelig å få til....... Nå har jeg tenkt på det hverdag, men nå er jeg forkjølet....... huff og huff...... noen grunner for?? JA bedre form og resultat på vekten!! :-)

 

Jeg har veid meg på fredags morgen.... så det blir spennende å se i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går til og fra jobb i dag 2*20min :-) Endelig fikk jeg gjort noe.......

 

- 0,6 denne uken :-) er veldig fornøyd med det, spesielt med tanke på festligheter i helgen som var.

 

GOD HELG TIL DERE !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...