Gå til innhold

Mandagslinken 7.11, 20-30 kg ned


Gjest xray
 Share

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Hatt min veie- og måle dag i dag. må si meg fornøyd, selv om vekta GJERNE kunne vært en del mindre. 1,1 kg ned på 3 uker er ikke akkurat noe å skryte av. Men sitter og venter på den nå berømte elipse maskinen, og har tro på at det skal skje mye til neste veiing! (Håper ikke jeg har for store forventninger til resultat, når den kommer i hus...) Etter 5 dager i lufta og på flyplasser, syns jeg at jeg har vært kjempeflink, tross alt!

 

Startvekt 84,5

Vekt nå 83,4

Resultat - 1,1

Mål 67 kg (til sommeren?....)

Høyde 168

Meny 2 - ca 1600 kcal

Trimpoeng denne uken ??

Cm inn totalt (3 uker) 8,5 cm

 

Lykke til til dere andre denne uka!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Hatt min veie- og måle dag i dag. må si meg fornøyd' date=' selv om vekta GJERNE kunne vært en del mindre. 1,1 kg ned på 3 uker er ikke akkurat noe å skryte av. Men sitter og venter på den nå berømte elipse maskinen, og har tro på at det skal skje mye til neste veiing! (Håper ikke jeg har for store forventninger til resultat, når den kommer i hus...) Etter 5 dager i lufta og på flyplasser, syns jeg at jeg har vært kjempeflink, tross alt!

 

Startvekt 84,5

Vekt nå 83,4

Resultat - 1,1

Mål 67 kg (til sommeren?....)

Høyde 168

Meny 2 - ca 1600 kcal

Trimpoeng denne uken ??

Cm inn totalt (3 uker) 8,5 cm

 

Lykke til til dere andre denne uka!![/quote']

 

 

Ja- du har vært flink!! Blir spennende å høre hvordan du liker elipsemaskinen din!

Håper du liker den;) Jeg kommer tilbake med mine mål senere- har veiedag i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja- du har vært flink!! Blir spennende å høre hvordan du liker elipsemaskinen din!

Håper du liker den;) Jeg kommer tilbake med mine mål senere- har veiedag i morgen:)

 

Hei.

Jeg har kjøpt meg ellipsemaskin, og jeg bruker den hver dag! Den er kjempebra.

Ellers går det ganske bra nå, men helgen var litt tøff.

Jeg har gått ned 0,4 hittil, men det er ny veiedag på onsdag, så da håper jeg på mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det går nedover, så er du iallefall på rett vei! Skjønner godt at du synes det går tregt, men det er iallefall mye sunnere enn å rase ned, og ta av både muskler og energi!

 

Er veldig spent på veiingen til Onsdag, siden dette har vært en tøff uke, men store utfordringer som jeg ikke helt har taklet underveis.. :) Håper iallefall at vekten ikke har gått opp, men jeg er ikke spesielt optimistisk..

 

Har begynt så vidt å gå til jobb, og i morgen skal jeg ta en spinning time i tillegg! Satser på at det skal gi gode resultater!!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tornerose

Bedre å gå litt ned enn ingenting (:

Jeg har veie dag i mårå, så i dag har jeg vært ute å gått tur med babyen i 2 timer. Har elles ikke gjort noen ting aktivt resten av uka.

Har tenkt å bli bedre, men ting tar tid. Har som regel kun tid på kveldene, men det er så mørkt ute, jeg ikke liker å gå tur alene i mørket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...