Gå til innhold

Trenger støtte på min lange vei


Gjest soleia

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Soleia heter jeg, er 31 år, gift og to små barn. Etter siste svangerskap gikk jeg ned 23 kg ved hjelp av Grete Roede, men jeg må med skam å melde si at maaaange av disse har sneket seg på igjen. Men jeg er ikke typen til å gi meg av den grunn. Nå føler jeg meg utilpass og tykk, og jeg forsøker å ta tyren ved hornene på disse nettsidene. Er det en tråd jeg kan henge meg på for felles motivasjon? Skal ned rundt 19 kg til sammen, og ihvertfall 10 innnen sommeren.

Er veldig klar for dette nå, men trenger litt oppbacking og tips underveis.

 

Håper på svar =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maria34

Hei!

Blir gjerne med deg her inne jeg...

Er ei jente på 34, med to barn. Begynte å slanke meg for 3 uker siden og hadde vært veldig greit og ha noen og dele både gode og vanskelige dager med, kommer sikkert noe av begge deler ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så fint!! jeg må stige på den forhatte vekta i morgen og se sannheten i hvitøyet. Har du veiedag på mandager også? Har det gått fint med vektnedgangen hittil?

Lykke til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maria34

Hei igjen!

Takk for d... Har veiedag på mandag ja, ik fått veid meg her idag. Gikk ned 1,7kg første uka og kun 100g uke 2 litt skuffet over d siden jeg syns jeg hadde vært flink og også trimmet endel, så får håpe d slipper etterhvert....

Masse lykke til til deg, så snakkes vi her igjen ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...