Gå til innhold

Nedoverklubben uke 13


Gjest rina

Anbefalte innlegg

Sannelig var det litt ned denne uka også. Har gått ned 300 gram, men ingn cm.

Totalen er nå - 10 kilo, å jeg er såååå glad for det:)

Dagens vekt er 105,5

midje er det samme 111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mimmi80

Så flink du er!

Moro når vekta rusler den riktige veien :)

Jeg skal på vekta i ettermiddag (om jeg bare kan huske det - har glemt det to uker på rad). Men snikveiet meg i morges, og det virket ganske greit. Ikke stort ned, men etter denne helga er jeg fornøyd dersom det ikke er en haug opp... Skeiet skikkelig ut med kake, snop og god mat. Men har feiret et par bursdager, så har gitt meg selv lov på forhånd :) Og har KOSA meg med god samvittighet! Neste utskeielse blir nå til påske...

 

Lykke til folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mollapus

De siste 4 dagene har det blitt mye usunn mat og ingen trening. HAr vært nedfor, pappa ble innlagt på onsdag med hjernehinnebettennelse, så jeg har vært på sykehuset hele dagene. På lørdag så "våknet" han igjen. Og d var godt. Så no blir han bedre etter hvert som infeksjonen synker. Men d var veldig vanskelig.

 

Men jeg har kommet meg på vekten.. og den stod still på det samme som forje uke.. og er da egentlig fornøyd med dette.. har også mens .. utabil etter all treningen sikkert... eller den uvante treningen.. he he.. Såno er d bare å satse alt igjen..

 

Gratulere rina med minus 10 kg!!!

 

Klem fra Mollapus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da mollapus, men bra det går bedre med faren din. :) når man først er i bursdag, så er det klart man skal kose seg uten dårlig samvittighet mimmi.

lykke til videre begge to, Stå på videre: klemz:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er mange fra 40+ her, jeg er litt hjemløs etter at den visnet hen. Synes vel det var kjekt med litt forskjellige veiedager, så ble det mer aktivitet (da det var aktivitet). men jeg veier meg om mandagen, så jeg prøver meg her!

 

Gikk ned 1, 4 kg. Men det har vært både litt opp og litt ned de siste ukene. satser på ned nå!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit jomJom. tror det er noen forskjellige veiedager her også, men min er mandag. Er litt redd denne tråden holder på å visne også, men vi får prøve å holde liv i den vel:) 1,4 kilo er jo kjempe bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mollapus
Tror det er mange fra 40+ her' date=' jeg er litt hjemløs etter at den visnet hen. Synes vel det var kjekt med litt forskjellige veiedager, så ble det mer aktivitet (da det var aktivitet). men jeg veier meg om mandagen, så jeg prøver meg her!

 

Gikk ned 1, 4 kg. Men det har vært både litt opp og litt ned de siste ukene. satser på ned nå!

 

:D[/quote']

 

 

Heisann!! Og velkommen hit! Jeg har veiedager på mandag også, som rina.. Så vi er no i alle fall 3 her :D

 

1,4 kg er no kjempe bra..

 

Jeg har begynt på min 3 uke no..

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka har gått litt trått for meg..Men, hadde alikevel gått ned 1 kg akkurat, så det var helt greit. Synes det er litt vanskelig for tia. Man skulle tro det skulle gå lettere med tanke på at det nærmer seg sommer og sånn, men da får jeg heller litt panikk og ønsker heller å trøstespise..

Nei, nå skal jeg ut å gå en laang tur å få klarna tankene. Hjelper faktisk. Nei, det er no skit men denna trøsten.

vil jo være sterk og min egen sjef!!

Synes dere er kjempeflinke jenter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var min veiedag kommet, og jeg har gått opp 600 gram. Veier nå 124,2 kg. Jeg regner vel med at det er kroppen som trenger å justere seg litt, etter å ha gått fra å spise fryktelig feil til nå å gjøre mitt beste for å spise riktig. Det er i hvert fall ingen annen grunn jeg vet om til vektoppgangen.

 

Ute skinner sola, så nå skal jeg ut på tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 kilo er jo kjempe bra flora:) Det skal du ikke klage på.

Ja noen ganger blir det bare sånn at man har lagt litt på seg, uten at man vet hvorfor. Men kan nok være fordi du legger om kostholdet, får håpe det går ned til neste uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostinspace

Lenge siden jeg rapporterte her, men vekta kryper sakte men sikkert nedover. Idag veide jeg 105, det er 7 kilo ned siden jeg startet for 2 mnd siden.

 

Er fornøyd med måten jeg gjør dette på, spiser sunt, grovt og grønt, men er ikke absolutt avholds når det gjelder nei-mat. Tror det er lurt med tanke på å holde ut denne nye livsstilen min. Koser meg i helgene og unner meg en kaffe mocca når jeg treffer venninner til lunsj i byen.

 

Selv om jeg ikke rapporterer her hver uke er jeg stadig innom og leser litt. Dere er kjempeflinke og en viktig inspirasjon for meg :-)

 

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...