Gå til innhold

militær....


Gjest army

Anbefalte innlegg

Heisan!

jeg er ei jente på 20år som nå har søkt meg inn i militæret.

Er helt ny med Grete Roedes måte å spise på, men jeg har valgt et slikt kosthold fordi jeg skal trene styrke 3dager i uka og kondisjon 2dager.

 

Lurte på om det var flere her inne som skal i militæret?

Hadde vært kjekt å ha noen å kjempe sammen med, både med kiloene, styrken og kondisjonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

Jeg har vært i militæret, og jeg sier bare en ting: Tren kondisjon!!! Og styrke. Det blir noen mil både med jogging og gåing på rekrutten...

 

Men kjempegøy at flere jenter velger militæret, når jeg var inne for mange år siden (-97) var det veldig få. Du kommer sikkert til å få det toppers!!

 

En liten advarsel: Vær veeeldig forsiktig med flørting eller å bli sammen med noen, horestempelet sitter ufattelig løst (i hvert fall gjorde det det den gangen jeg var inne) - og NEI det var ikke jeg som fikk det slengt etter meg, heldigvis...jeg hadde vett til å ta inn på hotell med han jeg ville ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jeg klar over:))

trener etter den planen som er beregna på de som skal søke befalsskolen, så regner med det er nok att jeg følger den (kondisjon 2dager og styrke 3dager).

Tenker å begynne å gå i fjellet med 10kgs sekk om en mnd tid, må bare få opp litt kondisjon og styrke først:)

Kan jo nevne at jeg løp min første 3000m i dag.

gikk helt greit, men det er ett stykke igjen før jeg har nådd målet!

 

Oj, det er jo ti år siden, kan tenke meg at det ikke var så mange jenter da ja!

Men jeg gleder meg veldig og tror at dette er noe som passer meg:)

 

Ja, det er jeg klar over!

stempelet sitter der fortsatt!

Gutta tror vi jenter vil inn på grunn av en ting, har møtt mange ulike kommentarer når jeg har fortalt jeg skal inn!

Mest positivt, men også menn som har sagt at jenter ikke har noe der å gjøre, for gutta er sterkere osv.

Tragisk att det sitter igjen så mye av den holdningen spørr du meg!

 

Men, er nok ingen fare her i gården, skal mann være på lik linje på gutta må mann være en av dem, og du flyr ikke rundt med kompisene;p hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...