Gå til innhold

Gått opp/stoppet opp!?!??!?!


Gjest Malloy

Anbefalte innlegg

*sukk* er visst ikke uvanlig, men det skulle liksom IKKE skje meg! Begynte på GR rett etter jul, og gikk ned 5,2 kg første kurs. Nå er jeg på 3 uke i kurs 2, og forrige uke hadde jeg bare gått ned 0,1 kg (hadde skiet ut litt og ikek trimmet så mye). Denne uken har jeg imidlertid skjerper meg masse og hva skjer?!?!? Jeg har gått opp 0,3 kg !!!?!?!? SÅÅÅÅ urettferdig! Jeg har vært kjempeflink. Spiser meny 3 og har ca. 10 kg igjen å gå ned. (Full)ammer ei jente på 5 måneder.

Flere som opplever/har opplvde dette og hva gjorde dere? eller bare fortsatte dere opplegget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest desemberbaby

Hei!

Vet hvordan dette føles!

Vil gjerne ned 10 kg...

Jeg går ikke på noe fast kurs, men har lagt om kostholdet mitt etter hva jeg har funnet av slanketips på nettet.(kuttet ut brød, brus, sjokolade, drikker kaffe for å sette i gang forbrenning og prøver å ikke spise etter kl. 19 om kvelden+ litt andre småting...)

Startet effektiv slanking forrige mandag..Har gått minst 1 t hver dag m. vogn, og jeg har aldri levd sunnere.(i tillegg fullammer jeg..)Men så skulle jeg da veie meg, og gledet meg til å se tallet gå nedover!Men nei da, 1 kilo opp!!!

Holdt på å gi opp hele slankingen, og kjøpe meg en skikkelig stor sjokolade:)

Men pratet med en venninne og hun mente at jeg hadde fått muskler som gjorde at jeg gikk opp i vekt, de veier mer enn fettet.

så da håper jeg det stemmer..:)jeg har vært veldig flink til å spenne rompe og mage mens jeg går, for å stramme opp...

Jeg prøvde en bukse som jeg ikke har brukt på lenge, og den innbiller jeg meg iallfall sitter litt løsere:)

Så vi får bare fortsette den sunne livsstilen, og se håpe vekten går nedover...

 

Det var kanskje ikke akkurat det du spurte om , i og med at jeg ikke går på kurs, men men...

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...
*sukk* er visst ikke uvanlig' date=' men det skulle liksom IKKE skje meg! Begynte på GR rett etter jul, og gikk ned 5,2 kg første kurs. Nå er jeg på 3 uke i kurs 2, og forrige uke hadde jeg bare gått ned 0,1 kg (hadde skiet ut litt og ikek trimmet så mye). Denne uken har jeg imidlertid skjerper meg masse og hva skjer?!?!? Jeg har gått opp 0,3 kg !!!?!?!? SÅÅÅÅ urettferdig! Jeg har vært kjempeflink. Spiser meny 3 og har ca. 10 kg igjen å gå ned. (Full)ammer ei jente på 5 måneder.

Flere som opplever/har opplvde dette og hva gjorde dere? eller bare fortsatte dere opplegget?[/quote']

 

Hei,

 

Første gang inne her, så jeg er litt analfabet på blogging. Jeg er ihvertfall i samme båt som deg. Har tidligere ikke slitt så mye med å gå ned, og regnet da med at dersom jeg gjorde de samme trekkene som ellers vil det ikke være noe stort problem.... Har ei jente på 6 mnd som liksom skal "hjelpe" meg ned i vekt, men etter en aktiv og sunn uke har ikke vekta rikket seg, og heller ikke cm!"#¤%&/() Trøstespiste bra i helgen, men fant ut at det ikke var en kjempebra løsning... Så idag er jeg på'n igjen etter jeg satte til livs restene etter helgens gulrotkake. Trenger selv litt oppmuntring, men fast bestemt på at dette skal gå! Hva er vel en uke i det lange løp? Har tenkt til å være slank og fornøyd lenge, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sto stille over 3 uker og før den tid gikk jeg ned bare annenhver uke. Forferdelig frustrerende. Mistet motet fullstendig. Men jeg holdt på med det samme opplegget og plutselig så mistet jeg halvannen kilo. Nå står jeg midliertidig stille igjen, men det er etter utskeielser i jula.

 

Bare hold motet oppe og hold på. Selv har jeg gått ned 14 kilo etter fødselen og har bare et par kilo igjen før jeg er fornøyd, men de siste kiloene er harde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...