Gå til innhold

123,9


Gjest lkk

Anbefalte innlegg

Hei, ja så var endelig dagen kommet og jeg har startet på kurs via internett. Noe jeg er spent på, hadde egentlig ønsket meg et kurs hvor jeg måtte møte opp, men dette skal vel gå det også. Det er artig å lee om dere. Dere er jo kjempeflinke og en stor motivasjonsfaktor for meg ihvertfall. Håper jeg blir like gode som dere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baltusine

Lykke til på ditt internettkurs

.Jeg startet på kurs (lokalt) den 5 mars, så jeg har holdt på i litt over 3 uker nå, og blir veldig motivert av å lese innlegg og tips, sorger og gleder her inne.

Jeg ligger ganske likt som deg i vekt nå 121,4, og har i første omgang bestemt meg for å gå 4 kurs, så da er jeg opptatt hver mandag frem til jul. Har gått ned 3,8 til nå, og håper på 30 kilo til jul.

Hvorfor har du begynnt på internett kurs og ikke lokalt kurs? finnes det ikke der du bor?

Lykke til, dette klarer du.....vi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baltusine

Det var lurt, så kommer du igang, jeg er også litt sånn at jeg kan ikke vente med noe jeg har bestemt meg for, og så blir jeg veldig ivrig, og det er jo positivt når det gjelder å gå ned i vekt. Jeg er i hvertfall glad for at jeg tok valget, og ikke fortrengte at jeg var overvektig mer. Når man ikke vil se seg selv i speiler, eller på bilde så er det gått for langt.

Så lykke til, jeg skal heie på deg, og gleder meg til å høre mer om dine resultater.

baltusine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...