Gå til innhold

Noen fra Trondheim?


Gjest Tottis

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er ei jente fra Trondheim på 35 år. Har startet slanking alene for 3 uker siden. Skal ned helst 9 kg. Har gått ned 1,5 nå, men det går sakte. Synes det er blitt vanskeligere å ta av etter jeg ble litt eldre. Jeg er altfor rolig. Så der ligger nok problemet. Trenger noen å "rapportere" hvordan det går med spising og trimming. Nå er det knallvær. Jeg skal ut og gå meg en tur. Ellers prøver jeg å trene på 3t - spinning og vekter. Har lyst til å prøve pilates, og etter hvert sirkel. Det gjorde jeg før. Dessuten har jeg dvd av Kari Jaqueson. Den er bra. Lettere å trene de dagene man ikke kommer seg ut pga unger osv. Vil gjerne høre fra deg som er i noenlunde samme situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ahnimah

Hei! Jeg bor også i Trondheim! Jeg er ikke herfra, men jeg har bodd her i snart tre år :D

 

Jeg er 23 år, 172 cm høy, startet på 82 kg og er nå på 69. Har ca 4 kg igjen før jeg stabiliserer.

 

Det gjelder å nyte sola mens den er her! Knallværet de siste dagene har jo vært helt fantastisk - ingen grunn til å sitte inne og sture :D Håper været holder seg like fint hele påsken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tonetralletonetroll

E ifra melhus æ da.... Men bor i soknedal å studere i trondheim!!!! Æ e me på linken påskemål, deinn ska bli te sommermål etter påske da. Se etter "På an igjen - sommermål" etter påske så e æ, å en del andre trivelige folk dær. Har gått ned ca 3 kg etter jul, men ska ned 3-4 te før æ gir mæ.

E 25 år, 170 cm å 69,9 kg-I DAG!!!! jippiii!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthe68

Trondheim her og!!!. Er 39 år, ett barn på 9 år, jobber i helsesektoren. Min erfaring er og at det bare blir mer og mer vanskelig å gå ned i vekt med åra....Syns det står stille på vekta uansett om man gjør en innsats....Mister motivasjonen ganske så raskt da...

 

Men samtidig så veit jeg at det kun e en person som kan gjøre noe med problemet er MEG SELV!!!!!! Skulle gjerne gått ned 7-8 kilo.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Nå tror jeg jeg skjønner mer av dette. Koselig med så mye respons fra andre. Det er inspirerende å høre at dere går ned. Jeg har ikke gått ned så mye denne uka, men det går ihvertfall nedover. Ønsker å gå ned 9 kg. og nå har jeg gått ned 1, 8. Skal gå en del tur og trene i påska. Håper det hjelper, men det blir påskeegg på lørdag..... Tror alt ligger i hvor mye man beveger seg. Men det har aldri gått så tregt som nå - 1,8 på fire uker!!! Har gått kurs flere ganger før, men nå går jeg alene. Trenger derfor respons fra deg for å holde inspirasjonen. For dette kommer til å ta tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...