Gjest Tottis Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Hei Jeg er ei jente fra Trondheim på 35 år. Har startet slanking alene for 3 uker siden. Skal ned helst 9 kg. Har gått ned 1,5 nå, men det går sakte. Synes det er blitt vanskeligere å ta av etter jeg ble litt eldre. Jeg er altfor rolig. Så der ligger nok problemet. Trenger noen å "rapportere" hvordan det går med spising og trimming. Nå er det knallvær. Jeg skal ut og gå meg en tur. Ellers prøver jeg å trene på 3t - spinning og vekter. Har lyst til å prøve pilates, og etter hvert sirkel. Det gjorde jeg før. Dessuten har jeg dvd av Kari Jaqueson. Den er bra. Lettere å trene de dagene man ikke kommer seg ut pga unger osv. Vil gjerne høre fra deg som er i noenlunde samme situasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ahnimah Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Hei! Jeg bor også i Trondheim! Jeg er ikke herfra, men jeg har bodd her i snart tre år Jeg er 23 år, 172 cm høy, startet på 82 kg og er nå på 69. Har ca 4 kg igjen før jeg stabiliserer. Det gjelder å nyte sola mens den er her! Knallværet de siste dagene har jo vært helt fantastisk - ingen grunn til å sitte inne og sture Håper været holder seg like fint hele påsken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest tonetralletonetroll Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 E ifra melhus æ da.... Men bor i soknedal å studere i trondheim!!!! Æ e me på linken påskemål, deinn ska bli te sommermål etter påske da. Se etter "På an igjen - sommermål" etter påske så e æ, å en del andre trivelige folk dær. Har gått ned ca 3 kg etter jul, men ska ned 3-4 te før æ gir mæ. E 25 år, 170 cm å 69,9 kg-I DAG!!!! jippiii!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest marthe68 Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Trondheim her og!!!. Er 39 år, ett barn på 9 år, jobber i helsesektoren. Min erfaring er og at det bare blir mer og mer vanskelig å gå ned i vekt med åra....Syns det står stille på vekta uansett om man gjør en innsats....Mister motivasjonen ganske så raskt da... Men samtidig så veit jeg at det kun e en person som kan gjøre noe med problemet er MEG SELV!!!!!! Skulle gjerne gått ned 7-8 kilo..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Tottis Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Hei Nå tror jeg jeg skjønner mer av dette. Koselig med så mye respons fra andre. Det er inspirerende å høre at dere går ned. Jeg har ikke gått ned så mye denne uka, men det går ihvertfall nedover. Ønsker å gå ned 9 kg. og nå har jeg gått ned 1, 8. Skal gå en del tur og trene i påska. Håper det hjelper, men det blir påskeegg på lørdag..... Tror alt ligger i hvor mye man beveger seg. Men det har aldri gått så tregt som nå - 1,8 på fire uker!!! Har gått kurs flere ganger før, men nå går jeg alene. Trenger derfor respons fra deg for å holde inspirasjonen. For dette kommer til å ta tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar