Gå til innhold

Aerobic


Gjest Xantippe
 Share

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvordan jeg skal definere om aerobicen jeg gjør er lett eller hard?

 

Og så gjør jeg en halv time med 5 forskjellige typer sit-ups, en ryggstrekker og 4 forskjellige benløft, hva definerer jeg dette som?

 

Takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener du aerobic sammen med instruktør? I så fall kan du jo høre med han eller henne om h*n vil definere treninga som lett eller hard? Den andre treninga di ville jeg kanskje ha definert som moderat styrketrening, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer også på det. Hvor sliten jeg blir av en time avhenger ikke bare av hvor "slitsom" timen er, men hvor motivert jeg blir av den.

Jeg har definert timene jeg går på som lett - Jeg blir svett og sliten på timen, men er mer opplagt når jeg kommer ut av dusjen en før jeg trente.

 

Jeg er litt usikker på om det stemmer siden jeg bare forbrenner litt mer enn ved rask gange. På den annen side har jo en aerobictime deler med liten intensitet også, uttøying, oppvarming, noe styrke....

 

På den annen side spiller det vel ikke så stor rolle, definerer den som det du synes er mest motiverende og som får deg til å trene oftest...

 

Mira

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...