Gå til innhold

kvifor skjer det ingenting!!?


Gjest yvonne21

Anbefalte innlegg

Gjest yvonne21

Vekten går ned 1 kilo å så opp igjen like fort..

Ok, vekten er ikkje det verste.. cm er like vansklige med meg, å er dei eg vil ha vekk!

No har eg trent lenge! Begynner å sjå lårmusklene min, er fornøyd med det men ikkje med resten av kroppen!

Kor masse må eg egentlig trene for å få vekk dei få uønska kiloene eg har?!?

SKAL vera fornøyd til sommaren, og begynner å bli litt desperat no

 

Er klar over at eg må forbrenne kalorier for å kvitte meg med fett, men no har eg holdt på med det lenge (sykle eller tur 1time 3 ganger i veka) og ingenting skjer!

Magen min buuuuler ut som bare det, sidefleske koser seg langt utenfor buksen og livet/midjen min er ikkje langt unna sideflesket( har ikkje så masse innsving for å sei det sånn).

 

 

Må få fortgang på ting no viss eg skal bli fornøyd til bikinisesongen!

HJEEELP!!

 

My body is driving me crazy!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen

Trening er gram og kosthold er kilo, sies det. Er det noe i kostholdet du kan endre på? Spiser du nok eller for mye eller for lite? Bra sammensetning av næringstoffer? Nok fett? Man MÅ ha noe fett for å forbrenne fett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fridamor

Jeg tror også at hvis man slanker seg så må man har mer fokus på hva man spiser enn på hvor mye man trener. Problemet mitt iallfall er at når jeg trener mye så blir jeg også veldig sulten, derfor må jeg vite hvor mye jeg fører i meg av kalorier!

 

Så hvis du teller kalorier i første omgang og i tillegg trener i passelige mengder, (kanskje ikke for mye) så blir det bra. Muskler veier mye og jeg merket (særlig i starten) at musklene samlet mye vann ved hard trening og vekten gikk ikke noe særlig ned.

 

Når du har fettet samlet rundt livet så må det vektnedgang i form av redusert kaloriinntak til. Da hjelper det ikke sånn umiddelbart med trening av lårmuskler. Med dette er nå mine erfaringer....

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest yvonne21

...Så på slankeren vil eg ikkje sei at eg er!

Eg spiser som eg alltid har gjort ( ikkje meir på grunn av trening altså).

Har sjekket kalori behovet mitt og det ligger på 1700-1800 og eg ligger på 1450-1600 i kvardagane.. så har jo ett lite underskudd..

Siden september har eg gått ned 2,5 cm rundt livet, 1,5cm rundt mage og 2cm rundt rumpa.. å det er lite, og veeeldig skuffande!

 

Har absolutt ikkje lyst å gi slipp på kos i helgene, uansett om det er snakk om brus og snop eller alkohol!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=yvonne21

Har absolutt ikkje lyst å gi slipp på kos i helgene' date=' uansett om det er snakk om brus og snop eller alkohol![/quote]

 

Kanskje det er nettopp det du må om du vil bli kvitt de siste kiloene fort. Du må jo ha et underskudd på 7000kcal for å bli kvitt et kilo fett og med ditt lille underskudd i ukedagene og kanskje et større overskudd i helgene så vil dette nødendigvis ta tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...