Gå til innhold

"verdens største" påskeegg


Gjest Silko

Anbefalte innlegg

Er nettopp kommet hjem fra jobb, og er glad jeg "overlevde" arbeidsdagen med æra i behold. For hva tror dere møtte meg da jeg kom inn dørene på jobb i morges???!!! Jo noe som må være bortimot verdens største påskeegg fylt til randen og vel så det med all mulig slags sorter godterier. Og der gikk alle de andre smekre og slanke som kan spise akkurat hva de vil uten at de legger på seg et eneste gram rundt og snavlet i vei og var sååååå tilfredse :D I tillegg har de fri dagene til uken, hvor jeg selvfølgelig har sagt meg villig til å være på vakt. Dermed har jeg enda to dager hvor dette evindelige påskeegget liksom skal stå å lyse i mot meg . Jeg tror jeg må ta med meg en hengelås, låse det inn i et skap og kaste nøkkelen :D

God påske til alle sammen, og husk det kommer dager etter påske også.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemulen

Dette klarer du - vær sterk, sta og fortell deg selv hvor godt det er uten alt det derre i egget :D Tygg en tyggis eller et sukkertøy :D Gå fort forbi det å ikke se på det :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette klarer du da!

 

Tenk bare på hvor mange bakterier og annet grums som nå ligger oppi det påskeegget' date=' etter at "alle" har vært og grafset og forsynt seg!?!

 

Det burde fjerne all lyst på det som ligger der!![/quote']

 

 

Tenkte faktisk på det i går ja da en av mine kollgaer sto og hang og grov oppi egget.

Det er nå en gang sånn med oss "slankere" at vi får litt ekstra utfordringer når disse høytidene kommer, og de må vi jo lære oss å takle uansett.

Når jeg reiser på hytta , skal jeg kose meg med det jeg kan kose meg med, så kan de andre få grafse i det de vil. Litt rødvin og god mat skal jeg unne meg, men ikke så mye at jeg kommer til å sture over det når påsken er ferdig:)

Dette skal nok både jeg og alle dere andre også greie.

God påske til dere alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...