Gå til innhold

Flere på internettkurs? Trenger motivatorer;)


Gjest ansa

Anbefalte innlegg

Begynte litt for meg selv her,men har også meldt meg på et internettkurs så nå håper jeg på resultater.

 

Jeg gikk ikke opp så mye under graviditeten ca 6 kg, men så har jeg gått opp i vekt mens jeg har hatt mammaperm, har blitt mye kjedespising og utmattelses spising på kvelden:( Men nå må jeg bare skjerpe meg her.

 

Hittil har det først vært ein stor opptur med rask nedgang i vekt, for så å finne ut at vekta mi måler feil!! Jeg veier over to kilo mer enn jeg trodde! Dessuten så står vekta stille og har t.o.m økt litt-SUKK! Er skikkelig oppgitt for jeg har vært så flink så flink, ikke spist godteri og bare ei kule lettis denne uka! Jeg har vært nøye med å føre nøyaktig hva jeg spiser og teller kalorier ved hjelp av vektklubben. Har holdt meg godt under anbefalinga på 1700kalorier pr dag Likevel skjer det ingen ting, har holdt på i tre uker nå, begynner å bli utålmodig.

 

Jeg har pr dagsdato en BMI på ca 26, veier ca 77kg og er 173 cm høy, har en livvidde på 94 cm. Er overvektig, målet mitt er i første omgang å få en BMI på under 25, da er jeg ikke overvektig lengre, men håper jo å komme meg under 70-tallet på et eller annet tidspunkt. Prøver å være flink med treningen og i alle fall klare anbefalingen på 7 trimpoeng.

 

Ok, det var om meg. Er det noen som er i samme båt som ønsker å hive seg på? Kanskje vi kan motivere hverandre underveis? Vil gjerne høre fra andre som ikke har meldt seg på kurs også:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest Smash78

Jeg har nettopp startet på internettkurs (1.mai).

Har tatt to slike kurs før. Men etter sist fødsel har jeg ikke gått ned noe enda. Det er snart 6mnd siden.

 

Jeg har for legst insett at jeg klarer ikke å gå ned i vekt på egenhånd, jeg trenger tett oppfølging. Derfor går jeg på kurs igjen:)

 

Jeg vil gå ned ca 15 kg. Og det SKAL jeg. Er lei av å gå i mammabukser og å låne mannen min sine gensere og t-skjorter. Jeg lengter etter de gode klærne mine som jeg snart ikke har brukt på ett år, da jeg har vært gravid.

 

Du er jo flink da, som allerede har hatt vektnedgang. Prøvelsen er vel når en stagnerer. Lett å bli utålmodig da. Må bare holde ut, tenker jeg. Jeg har hatt en tendens til å gå ned saktere i vekt når jeg begynner å nærmet meg målet. Aner ikke hvorfor. Har aldri rekt å komme helt i mål enda, da, for jeg har blitt gravid igjen noen kg før jeg var i mål 2 ganger.

 

Vel, litt om meg:

Gift, 5 barn (6mnd til 8 år). Til daglig ordner jeg meg barna og huset. Det er stort sett det. Jeg er utdannet interiørkonsulent, og driver å pusser opp. Jeg får trimpoeng av å male et visst antall minutter

Jeg bor i Moss.

 

Lykke til videre til oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...