Gå til innhold

Røykeslutt og slanking


Vesla
 Share

Anbefalte innlegg

Har lest om flere som enten har sluttet å røyke ...eller er lykkelige røkere her i diskusjonsforumet. Jeg var en ulykkelig lykkelig røyker, som brukte så mye energi på å bortforklare hvorfor jeg ikke ville slutte. Plutselig en dag gikk det endelig opp for meg at jeg MÅTTE slutte! Det var ikke lett, men det sitter i hodet! Jeg også brukte vekta som en av grunnene til å fortsette å røyke..... og det stemmer, jeg gikk opp i vekt!

 

Nå har jeg kommet et steg videre og kan ikke lenger skylde på røyken, men prøver i stedet å ta tak i kiloene og kostholdet, ikke minst! Det sitter i hodet det også! Men ta for all del en ting av gangen! Lurt å kutte røyken og så ta kiloene, alt på en gang er for mye!

 

Motivasjonen min er nå at en gang i fremtiden kan jeg være røykfri, slankere og sunn! Kanskje til og med sprek! Hver dag er en utfordring og den skal jeg ta!

 

Lykke til alle som sliter med røyk og kg!

 

Vesla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke enkelt. Har alltid sagt til meg selv når jeg prøver å slanke meg "jeg kan jo ikke slutte med røyken nå, det er jo det eneste jeg kan kose meg med når jeg slanker meg.....". Vet jo at dette er helt feil, og tenker jo slettes ikke sånn nå, selv om jeg ikke er røykfri ennå. Har som mål å klare både det ene og det andre. Selv om for meg (jeg ønsker å gå ned 10 kg), så er nok røyken det som burde være aller viktigst. Men det er nok det vanskeligste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...