Gå til innhold

Noen som er omtrent like??


Gjest Kissi

Anbefalte innlegg

Hei!!

 

Jeg ser det er så mange grupper, men så tenker jeg at det er greit å ikke være så mange, og så være omtrent like i høyde og vekt...derfor skriver jeg også inn til dere. Ikke sikkert jeg får så mange svar da, men kanskje ètt iallfall!??? ;))

 

Jeg er 175 cm høy og 80 kg. Jeg har lyst ned til 75 med det første, og gjerne videre til ca 70-72 kg. Jeg har ikke planer om å bli vanvittig tynn, men få av det verste, og gå mot sommeren med følelse av at det å gå i shorts og bikini er ok.

 

Noen som føler seg kallet til å være med meg?? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi i tråden som har 17. mai som mål er omtrent like alle sammen... selfølgelig med litt pluss og minus... men vi er et par der som har dine tall.. sånn ca... og har som mål de samme kg... så du er velkommen der da... hvis du vil... Ellers må jeg si Lykke til ... og stå på... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kissi:)

 

Jeg har omtrent samme mål og høyde som deg.

Er 174 høy og veier 79,9 kg

Skal ned til 75 ihvertfall...alt under det er pluss:)

Veide meg i går så fra i dag av er det skjerpings på høyt nivå.

lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ! Har nokså samme mål, er 173 høy, og veier 78 kg. HAr lyst til å gå ned 8 kg. Skal ta det litt pent, men har to litt strenge uker først. Det har funka før. Ammer også, så må ta det litt pent av den grunn også.

 

Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 174 cm og veier etter påske og 1 mnd i Mexico 83 kilo. Håper i alle fall 3 av de er lette å få av, for jeg veide 79 for ca 1 mnd siden ;-P

 

Var nede i 74 for 2 sommere siden, og ønsket denne gangen er å ned til 75 i første omgang! Jeg vil heller ikke være syltynn, og det er jeg faktisk nesten på 74 - så 75 er helt fint for meg foreløbig!

 

Planen nå er å ligge på 1500 kcal og forbrenne ca 500 kcal pr dag ;)

Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!!

 

Huff, jeg har faktisk ikke hatt tid til å gå innpå før nå. Vært en travel påske...hehe

 

Men jeg er kjempeglad for responsen. Er litt godt å være sammen noen som er omtrent med det samme og vil ned omtrent det samme...!!! :)

 

Skal vi kalle oss noe, eller?? Noen om har et godt forslag??

 

Jeg har tenkt å ligge på ca 1300 - 1500 kcal og ha 7 trimpoeng i uken....Det gjorde jeg sist jeg gikk på grete roede-kurs, og gikk ned 8 kg.

 

Skal vi finne en fast dag der vi veier oss, og treffes her inne??

Noen som har en dag som passer bedre enn andre?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

172 cm, 83 kg, jente fra oslo, det er meg :-)

Ønsker gå ned 8 kg før sommeren, og trenger nok litt ekstra oppbakking for å nå det målet. Har gått på grete roede kurs tidligere og vet jo egentlig hva som skal til...

Kjempefint om vi kan logge inn vekt og resultat en dag i uka her ja, onsdag er jo en bra dag, midt i uka :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det plass til en til ?

Jeg er 175 og veide før påske 83. Gikk litt opp i påska........

Skal ned til 77 i første omgang, så får vi se om jeg blir fornøyd eller ikke.

Går på GR-kurs og følger meny 3, dvs 1900 kcal siden jeg ammer enda, har ei datter på 8 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det er så mange som henger seg med.

I dag er det klart for veiing til meg. Har veid meg litt i løpet av hele uka,men det har varriert utrolig mye. så er spent i dag:s Men har vært veldig flink da,så håper det går bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har en uke gått ! Overlevde helga uten utskeielser ! Hadde spart opp kosemerker så det ble litt potetskruer på meg til "Hjartet på rette staden". He he.. de smakte veldig godt da ! Lagde kesamlapper på søndag, og klarte å nøye meg med to. Synes det går overraskende greit, og føler meg motivert. Har veid meg i dag, og gått ned to kg faktisk. Måtte prøve noe bukser jeg brukte før jeg ble gravid, og de var nesten helt passe ! Juhu ! Klarer ikke helt å bestemme meg for hvor mange kalorier ejg skal ligge på, siden jeg ammer fortsatt (bebis 9 mnd). har fått trent ganske mye, håper jeg klarer å fortsette med det. tror jeg går lettere ned da. Får en stor utfordring til helga, for da skal jeg på jentetur til København. Men får vel prøve å ligge unna de røde pølsene ihvertfall !

Hva skal vi kalle oss tro ? Kanskje noe som "sommerjentene" eller noe slikt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg!!! Sommerjentene må vi hete!!! :)

 

Og så veier vi om onsdagene??

 

Jeg har ikke vært så flink i helga, men har begynt på ny frisk i dag!!! Spist helt riktig i dag, og har tenkt meg ut og gå tur i kveld. Da går jeg effektivt i èn til halvannen time.

 

Det er som regel sånn jeg trener, men er medlem av treningsstudio også....må bare få mot til å komme meg avgårde....

 

Men da legger vi et innlegg i morgen, Onsdag 18.04.07, der vi skriver startvekt, og nåværende vekt. Og generelt hvordan det går eller tanker. De som ikke har gått ned noe enda (som meg....) skriver bare det... :)

 

Supert!!! Glad for at dere ble med på denne tråden!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det er så mange som henger seg med.

I dag er det klart for veiing til meg. Har veid meg litt i løpet av hele uka' date='men det har varriert utrolig mye. så er spent i dag:s Men har vært veldig flink da,så håper det går bra:)[/quote']

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...