Gå til innhold

Minus 5kg + før sommeren!!


Gjest idapida10

Anbefalte innlegg

Gjest idapida10

Hei!

Noen som har lyst til å være med på å gå ned minst 5kg før sommeren?? Jeg har utrolig lyst til å klare målet mitt, optimalt settt ned 8 kg. Men merker at det ikke er så lett alene! Har min "optimalvekt" på 65 kg, og veier 73 nå... Hadde vært kjempekjekt hvis noen ville være med. Da blir det også vanskeligere å "jukse" ;) Veldig fint å kunne motivere hverandre, og ha en felles veiedag!! Blir mye lettere hvis man vet at man "lider" i fellesskap, hehe. Anyone? Hilsen jente på 22 år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerna85

Jeg vil gjerne være med og støtte deg. Er innom flere andre plasser også ;)

Jeg har samme mål som deg, bare en litt lengere vei å gå, men da kan vi jo konkurrere! Hehehe :)

 

Jeg er 21 år og har holdt på siden januar, men det går sakte med meg...Har opp og nedturer hele tiden, men nå begynner jeg å bli passe lei, så satser på en skikkelig innsats videre fremover! Denne uka har i alle fall gått helt etter planen, og jeg er fornøyd. Veier meg på mandager, og har nå 12,5 kg igjen til målet.

 

Håper vi får til dette sammen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Ja, slenger meg med jeg! ;) Har har holdt på siden november og har gått ned skarve 4 kg:( Men alt bedre enn ingenting! Veier nå 73,1 kg, men veiedag imorg, en stund siden sist så mulig det er litt opp pga påskekos..

 

Mitt endelig mål er 63 kg, ihvertfall foreløpig, og jeg vil gjerne være rundt der 1 juli når ferien min starter.. 10 kg innen det er et stort mål, men jeg prøver.

 

jeg er 21 år, 163 høy..

 

Håper vi kan motivere hverandre og følge hvernadre videre fram mot sommeren. Jeg har ihvertfall fått mye motivasjon og lærdom her inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei jente på 21 år og veier nå 58,5 kg. Begynte i februar og har gått ned 5 kg siden da, så det har gått litt mer trått enn det jeg tenkte...litt oppturer og nedturer akkurat som dere. Gikk særlig litt trått nå i påsken da det ble en del usunn mat og snop, i tillegg til festing 4 dager, så det påvirket jo vekten da....men men, er i gang igjen nå.

 

Mitt mål er å komme ned på idealvekten min, 54 kg, innen sommeren. Hadde vært fint å ha noen som kan oppmuntre meg når jeg trenger det, og som jeg kan hjelpe om de trenger det!!!

 

Stå på folkens så dette klarer vi sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg 21 år og veier over 100 kg, min idealvekt er rundt 70 så jeg blir gjerne med, er ikke noe jeg heller vil enn å få bort noen kilo, synes det er kjempe vanskelig alene så da er det bra at det er flere om samme sak. må ned ganske mange kilo for å nå idealvekten min som sagt, men har mange små mål på veien så jeg får gå små skritt av gangen, første mål er - 5 kilo + siden det er en start. dette skal vi klare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

 

Jeg slenger meg på her. Begynte på diett på mandag etter påsken, jeg har lagt på meg noen kilo etter jul. Veier nå 61 kg og målet er 56-57 kg, er 170 høy.

 

Håper å få litt inspirasjon her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerna85

Hei alle sammen!

Hvordan har helgen vært?

Jeg har hatt besøk av broren min, og da ble det ut en tur i går. Tror jeg drakk 6 halvlitere, et par drammer og en kaffe-baileys. Orket ikke regne ut kcal-inntak i går, det får gå som det går. Skal prøve å ligge litt lavere i dag, men det er ikke enkelt med det sinnsyke suget jeg har etter noe hele tiden! Men er sta...og kjenner jeg har mye motstandskraft :) Håper det går bra.

 

Har jo hatt ei super uke i alle fall! Lenge siden det har gått så bra som nå - og dessuten var jeg i klesskapet mitt og fant 2 bukser som plutselig passer igjen! :)

Oh, life is good :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Helgen har vært bra og avslappende. Litt kos, men alt regnet inn i dagsbehovet:)

 

Idag har det vært vasking av hus og solslikking på planen. Tok med meg en mugge med sitronvann ut og et blad når jeg hadde tatt min tørn av vaskinga, og da mens samboer tok gulvene kooooste jeg meg ute:) Herlig! Aner et litt rødmusset ansikt, hehe!

 

Gjorde en annen liten oppdagelse idag også, kragebenene mine synes!! Tror jeg aldri har sett de på meg selv sånn uten videre. Vet ikke hvorfor, men har alltid syntes det har vært litt fint med krageben, noe jeg forbinner med kvinnelighet. Skriver dette med fare for at jeg hørers sinnsyk ut men, hehe. Dere forstår vel kanskje hva jeg mener.

 

Sitter her å tenker på om jeg skal skrive ned en ukesmeny. Middager, er utrolig mye enklere har jeg funnet ut..

 

Jaja, håper alle har hatt en bra helg, vi snakkes snart igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerna85
Gjorde en annen liten oppdagelse idag også' date=' kragebenene mine synes!! Tror jeg aldri har sett de på meg selv sånn uten videre. Vet ikke hvorfor, men har alltid syntes det har vært litt fint med krageben, noe jeg forbinner med kvinnelighet. Skriver dette med fare for at jeg hørers sinnsyk ut men, hehe. Dere forstår vel kanskje hva jeg mener.[/quote']

 

Jeg har akkurat nylig gjort den samme oppdagelsen, så kan ikke kalle deg sinnsyk nei :) I så fall er vi to. Hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg på bølgen.. jeg begynner for fullt i dag (mandag). Etter lengere utenlandsopphold er det noen kilo som skal av++, før sommeren. Veier 61,9 kg, 158 høy.Målet er 54-55 kg før sommeren setter inn...

 

tvi tvi...

 

Går alle på kurs her??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen min har vært preget av noen utskeielser, men klarte nok å redde meg inn med litt trening. Holdt meg unna godteri i helgen, men det ble noe mer usunn mat enn planlagt. Jeg jobbet på lørdag, og når man jobber på storsenter er det ikke så lett å finne en sunn lunch om man har glemt å ta med.....men det ble ikke helt ille da...fikk i meg tilsammen 400 kcal mer enn jeg skulle denne dagen.

 

I dag hadde jeg veiedag og vekten viste 58,0 kg dvs en nedgang på 0,5 kg , noe jeg er storfornøyd med. Har jo tross alt ikke vært så kjempeflink denne uka

 

Hvordan har det gått med dere andre?

 

Og for å svare på spm fra msh, jeg går i alle fall ikke på kurs....hva med deg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerna85

Jeg går på mitt andre kurs msh, og planlegger å være med på det tredje også. Tror ikke jeg klarer det alene, og når jeg har først har begynt nå SKAL jeg fortsette til jeg har nådd målet mitt - for så å gå hold-vekten kurs. Dette fordi jeg er så lei av å hele tiden gå opp og ned, eller slite meg ut på å ikke føle meg vel. Så nå gleder jeg meg til å komme i mål :) Blir vel til høsten kanskje.

 

Jeg har, i motsetning til deg carinap, vært kjempeflink denne uken, men likevel sto det stille på vekta til kurslederen min. Hun tror kanskje det er påska som nå gjør seg synlig (for det gjorde den nemlig ikke forrige uke), og vi kan skylde litt på menstruasjon. Og muligens fylla (igjen)? Det er så forbaska...Men neste uke var hun overbevist om at jeg skulle få igjen :)

Min vekt viser da nedgang, så jeg går på den igjen i morgen tidlig for å dobbeltsjekke, så rapporterer jeg da :)

 

Ned 0,3 kg! Må bare si meg fornøyd med det altså.

 

Idapida, lillevenn, liz og alessia da? Har dere veiedag på mandager eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg vil gjerne slenge meg på her!

 

Er 23 år og har en gutt på 1 1/2 år. Er 173 cm høy og veier 65,5 kg. Vil ned til 60 kg, helst før sommern :)

 

Jeg trenger motivasjon så det holder!!

Ser at flere her har vært kjempeflinke! Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også veiedag på mandag, men har glemt å gå innom her. Var 59,5 kg nå, så det er 1,5 kg ned. Sliter litt med motivasjonen siden jeg føler det går veldig greit selv om jeg ikke følger grete roede opplegget helt :)

 

Har noen av dere noen gode tips til snacks man kan ha på kino? Jeg er nesten litt avhengig av godterier når jeg er på kino, men det går jo ikke nå...

 

Så at noen lurte på om vi gikk på kurs, jeg gjør ikke det. Lykke til med dietten denne uken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en litt gla' dag i dag.. har ikke holdt på så lenge, begynte jo på mandag, men føler meg ganske bra, sån innvendig liksom.. men resultatene ser jeg jo neste mandag, så vi får håpe..*tvi*tvi*..

Er allerede oppe i 10,4 trenings poeng, bare lurere på om det er mye eller lite? hva har dere i løpet av en uke?

hvor mange kcal spiser dere i løpet av en dag?

jeg begynte med 1600 kcal, ut ifra mine beregninger stemmer det i forhold til høyde, vekt osv.. men synes det var så mye mat...

 

Virker som dere er flinke til å holde dere på "matta", så stå på videre så gir det gode resultater jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en litt gla' dag i dag.. har ikke holdt på så lenge' date=' begynte jo på mandag, men føler meg ganske bra, sån innvendig liksom.. men resultatene ser jeg jo neste mandag, så vi får håpe..*tvi*tvi*..

Er allerede oppe i 10,4 trenings poeng, bare lurere på om det er mye eller lite? hva har dere i løpet av en uke?

hvor mange kcal spiser dere i løpet av en dag?

jeg begynte med 1600 kcal, ut ifra mine beregninger stemmer det i forhold til høyde, vekt osv.. men synes det var så mye mat...

 

Virker som dere er flinke til å holde dere på "matta", så stå på videre så gir det gode resultater jenter![/quote']

 

Hei! Jeg lurer også på hvor mye kcal en skal spise hver dag...? Jeg ligger på 1300-1500.

 

10,4 trimpoeng er veldig bra! Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerna85

Har vært en travel uke for meg, er i praksis på sykehuset nå, så det ble ikke mange trimpoeng denne uken, men vanligvis ligger jeg mellom 10-15 ca.

Og så skal jeg ligge på 1600 kcal, men også dette varierer.

 

Melli: Du finner ut hva du skal ligge på ved å trykke inn dine data i formelen som finnes på forsiden.

 

Alessia: Hmm...Jeg trenger også noen tips til hva man kose seg med på kino...MÅ jo liksom ha noe da...En kan jo kutte opp frukt og ha med seg i en liten pose, men det ser kanskje rart ut...For min del blir det ikke kino så altfor ofte, så da bruker jeg å kjøpe en bocca elns. Vi har jo kosemerker som skal brukes :))

 

Ned 0,6 kg denne uken! :) Er så utrolig glad! Håper det har gått bra med dere andre også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Kan jeg spørre hvilken diett du begynte på??

 

 

Heisann' date='

 

Jeg slenger meg på her. Begynte på diett på mandag etter påsken, jeg har lagt på meg noen kilo etter jul. Veier nå 61 kg og målet er 56-57 kg, er 170 høy.

 

Håper å få litt inspirasjon her inne.[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...