Gå til innhold

nam nam suget....


Gjest Anita
 Share

Anbefalte innlegg

Etter at jeg begynte på kurs i august , har nesten ja si 95% av gotte suge blitt borte. Å det er bare så bra.

Det er sikkert for at jeg spiser riktig.

Er det noen andre som føler det på samme måte??

De 5 % som er igjen merker jeg nesten aldri.De 5 % bruker jeg på kose merker hvis jeg må.

 

Stå på alle sammen så skal vi klare å gå ned en kilo eller to.....tre..... ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ellencse
Etter at jeg begynte på kurs i august ' date=' har nesten ja si 95% av gotte suge blitt borte. Å det er bare så bra.

Det er sikkert for at jeg spiser riktig.

Er det noen andre som føler det på samme måte??

De 5 % som er igjen merker jeg nesten aldri.De 5 % bruker jeg på kose merker hvis jeg må.

 

Stå på alle sammen så skal vi klare å gå ned en kilo eller to.....tre..... ++++[/quote']

 

 

Eg var ferdig med mitt andre GR-kurs i februar i år, og det beste var at eg ikkje hadde eit slikt sug etter søtsaker som før....men så kom sommerferien, og is-sesongen, og eg trur alle mine gode forsetter forsvann og søtsuget er tilbake for fullt...håper eg skal overvinne det atter ein gang no snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg var ferdig med mitt andre GR-kurs i februar i år' date=' og det beste var at eg ikkje hadde eit slikt sug etter søtsaker som før....men så kom sommerferien, og is-sesongen, og eg trur alle mine gode forsetter forsvann og søtsuget er tilbake for fullt...håper eg skal overvinne det atter ein gang no snart![/quote']

 

 

Hei !!

 

Stå på igjen så går det nok rette veien.

Husk og ha masse frukt og grønnsaker hjemme det hjelper, synes i allefall jeg.

 

Anita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...