Gå til innhold

Trøbbel med vekta! Igjen...


Gjest spirrevipp04

Anbefalte innlegg

Gjest spirrevipp04

Jeg var så glad den dagen jeg nådde målet mitt, 67.5 kg,

og jeg begynte med stor iver på hold vekten kurs.

Endelig gikk det i min retning! Men desverre ble jeg tydeligvis litt for avslappet i mitt forhold til mat, og jeg merket med skrekk hvor lett jeg hadde for å trykke ned godter nok til å mette en hel arme! Plutselig en dag viste vekta 72 kg, til min forskrekkelse.

 

Så nå har jeg tatt tak i meg selv igjen og skal prøve å ta av meg de uønskede 5 kiloene innen sommeren. Jeg klarer det nok, jeg er som oftest veldig bestemt når jeg går inn for noe. Jeg har satt sammen noe jeg håper er et effektivt program, som varierer alt fra styrke, aerobic, pilates og til latindans! Dette blir spennende! Har nemlig bestilt "Core Rythmes" fra TV-shop, så jeg håper bare det funker! De lover i allefall gull og grønne enger, men det må vel tas med en klype salt...

Jeg skal også finne frem gamle kokebøker fra Grete Roede og sette i gang med mitt gamle 1900 kcal meny om dagen! En ting er sikkert, når dette er forbigått, skal jeg aldri igjen falle tilbake!

 

Men det er viktig å gjøres obs på hvor utrolig fort gjort det er å miste grepet,

også vil jeg ønske lykke til med alle prosjekter dere enn måtte ha på planen! Hvis en bare er bestemt nok, er det meste mulig!

 

Mange hilsner fra

nyfrelst treningsnarkoman!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...