Gå til innhold

Lurer på så mye jeg visst =). Men jeg får ikke 1600 kcal per dag.


Gjest mami

Anbefalte innlegg

Men jeg regner ikke med grønnsakene, bør jeg gjøre det? Når jeg følger det som står i boken at jeg skal spise til alle måltidene skal liksom det bli 1600, men det blir bare 1300 ca.. Og da skjønner jeg ingenting.. Jeg kan vel ikke spise mere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillebilla

har ikke gått så lenge på kurs selv, men slik jeg ser det er dagsmenyen en veiledning, ikke et absolutt krav, dvs noen måltider får litt flere kcal enn anbefalt og noen litt mindre... Så jevner det seg ut utover uka. Men for å øke kcal inntaket er vel kanskje det enkleste å velge litt mindre magre påleggsorter avogtil, (feks laks og makrell er sunne pålegg med mye kcal.) Dessuten kan du avogtil bruke margarin eller majones på skiva, vita lettmajones er veldig god syns jeg, den har bare 18% fett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg syntes det var kjempevanskelig til å begynne med, jeg også. Derfor begynte jeg på GR kurs. Jeg kviet meg lenge for å gjøre det, fordi jeg kan ikke gå ut hver eneste kveld, og jeg trener allerede 2 - 3 ganger i uka. Ville ikke bruke opp en treningskveld på å lære om kosthold og bli veid og bare prate om kotshold og trening. Jeg ville heller trene og gjøre noe for meg selv. Derfor ble løsningen for meg et internettkurs. Med en kursleder jeg kan maile med og spørre om alt. For meg har det vært avgjørende for resultatene - som nå begynner å bli synlige, ikke bare rent fysisk, men også mentalt.

 

Vi bruker jo penger på så mye rart, og sett i forhold til hva det koster å gå ut en kveld på byen er et kurs på nett en rimelig investering i egen helse og fremtid. Anbefales på det aller varmeste.

 

God søndag :-)

 

anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest solskinnet

Bruker du kosemerkene dine? Da får du også opp kaloriinnholdet, og hvis du lærer deg å bruke kosemerkene gjennom kurset så tror jeg du har større sannsynlighet for å fortsette det gode kostholdet når du er ferdig på kurs siden du har lært deg å nyte med måte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...