Gå til innhold

Nedtur


kreps78
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, hei alle der ute!!

Driver iherdig jobbing for å komme ned i vekt og i bedre fysisk form etter barnefødsel for 2,5 måneder siden. jeg har gått på grete roede før og holder meg til hennes opplegg. Startet 10.10. Forrige uke hadde jeg gått ned 3,9 kg. var fornøyd med det. men så.... Trente masse forrige uke, var ganske flink i helgen, og trente hardt styrketrening i går. jeg hadde derfor store forventninger til vekten i dag morges...Men den viser opp 1,3 kg..uææææ. Hva skal dette bety. Har jo hatt den beste treningsuken til nå også dette resultatet...Hjelp meg videre non der ute please...hva er galt???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KitSileya

Jeg tror at det er sånn at kroppen holder tilbake masse vann når du trener mye - dermed kan du gå opp i vekt rett etter trening. Så kommer du til en dag der du må gå masse på do, og så går du ned mye. Dette tror jeg kan ta noen dager/uke. I virkeligheten går du ned jevnt og trutt, men vekta går i rykk og napp p.g.a. dette. Og, som ble nevnt, muskler veier mer enn fett, så sjekk målebandet og. Du kan ha mistet flere cm rundt midje og lår uten at det vises på vekten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dobbelice

Fortvil ikke! Når du trener kan vekta stoppe litt opp og til tider også gå oppover, man det jevner seg fort ut igjen. Muskler veier som sagt mer enn fett, men de tar også mindre plass, så ta fram målebåndet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg er ikke med i denne klubben, men vil bare fortelle deg at jeg på forrige ukes veiing gikk opp 0,3kg. Da jeg veide meg denne uken hadde jeg gått ned 1,6kg. Så vektnedgangen går nok i trapper. Hadde spist masse krabber forrige helg så jeg hadde ekstra masse vann i kroppen.

 

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...