Gå til innhold

hurra


Gjest Amathea

Anbefalte innlegg

Da jeg meldte meg inn i vektklubben i august ifjor, så var jeg i 20-30 kilo "klassen".

 

Har lengtet VELDIG etter å legge inn ett innlegg her, og etter 24 kilo og med 5 kilo igjen, så har jeg klart det. HURRA! (ja må hon leva, osv)

 

Så det eneste jeg vil si, er vel egentlig...;Vær hilset, tynne medsøstre!

He he. Neida. Er glad i alle jeg. Både de tykke og de tynne;)

 

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper snart å kunne følge deg ;) Jeg har 0,7 kg igjen før jeg kan "klikke" meg inn på dette forumet. ( var bare innom å "lurkikket" nå :) ) Gleder meg vilt og hemningsløst til jeg "bare" har 10 kg igjen å gå ned. Men i morgen reiser jeg til Ålesund og skal bo på hotell i to døgn, så det blir vel ikke så enkelt å følge vanlig rutine, men I am back again soon og da håper jeg de siste grammene går av rimelig raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82
Da jeg meldte meg inn i vektklubben i august ifjor' date=' så var jeg i 20-30 kilo "klassen".

 

Har lengtet VELDIG etter å legge inn ett innlegg her, og etter 24 kilo og med 5 kilo igjen, så har jeg klart det. HURRA! (ja må hon leva, osv)

 

Så det eneste jeg vil si, er vel egentlig...;Vær hilset, tynne medsøstre!

He he. Neida. Er glad i alle jeg. Både de tykke og de tynne;)

 

 

;)[/quote']Wow, jeg er helt imponert! Kjempebra! Gratulerer med å ha kommet til under 10 kilos-gjengen, håper fortsettelsen går like bra for deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er merkelig hvordan det kan føles så deilig å "bare" ha 10 kilo igjen. Men når man skal ned 30 kilo, så gjør det altså det:)

 

Idag har jeg til og med klart å presse på meg noen klær jeg gikk med da jeg var på mitt slankeste før. De satt godt på, for å si det sånn. He he. Regner med at det blir skikkelig bra når jeg har gått ned de siste 5.

 

Stå på folkens! Vi er flinke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...