Gå til innhold

Begynner til mandag


Gjest tineline

Anbefalte innlegg

Gjest tineline

Hei hei. Ja nå kjenner jeg sommeren er på vei. og ønskene.......for n'te gang....om å gå ned i vekt er ikke forsvunnet.

Ble mamma i november 06 og da raste jeg plutselig noen kilo ned...bare helt sånn lissom. Men gleden var kortvarig....poff!!! så var de der igjen.

 

Jeg er 32 år, veier 82 kg og er 163 cm.

Ønsker å treffe, dele erfaringer og tips med noen i samme situasjon.Noen å sammenligne med :)

 

Kjenner jeg er mere innstillt på dette enn jeg har vært på en stund. og trenger tips til hvordan jeg skal begynne. Begynner mandag 16 april.

 

*Tineline*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg blei også mamma i november.. Gikk ned alle kiloene jeg gikk opp i svangerskapet, 22, 5 etter 2 mnd, men etter det har jeg ikke gått ned ett gram til.. Også hadde jeg 15 for mye fra før..

Forrige tirsdag begynte jeg på grete roede, så nå skal jeg prøve å få vekk14- 17 kg..

Er 1,76 og veier 87. Trivsels vekt rundt 70.

 

Jeg fikk kjempe motivasjon da jeg startet på kurset, har ikke spist en eneste kcal ekstra enda. ..( har jo bare gått noen dager da, men før skjeiet jeg ut litt hver dag.. :) )Håper det blir sånn med deg også!

Blir også motivert når jeg tenker på alle de fine sommer klærne jeg kan gå i i sommer og føle meg vel, hvis jeg klarer det!

Men er litt sulten pga amminga da, så tror jeg må opp en meny.

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tineline

Kosli;) Gratulerer med barnet. Er det nettkurs eller? Og får du oppskrifter på nettet gjennom vektklubbsiden. Tenkte jeg først skulle prøve litt på egenhånd før jeg melder meg på noe kurs. Eller er jeg lur visst jeg begynner på kurs med en gang?

 

Blir mange spørsmål nå og håper på svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer du også! :)

 

Jeg går på vanlig kurs, koster 1740,-. men er absolutt verdt det for min del.. Vet ikke så mye om internet kurset, men har inntrykk av at folk er fornøyde.

Har du gått på grete roede før? For opplegget er helt annerledes enn det jeg trodde, lurt å få det forklart av kurslederen. For vi skal faktisk spise kjempe masse mat! Bare riktig.. Jeg begynte på tirsdag, så jeg har ikke gått så lenge. Så over i morgen er det veie dag og jeg er så spent! :) Har fulgt kurset etter punkt og prikke så jeg håper ihvertfall å ha gått ned en kilo..

Er noe med det når man går på kurs og møter de andre en gang i uka, og så sier lederen hvor mye hver enkelt har gått opp eller ned når alle sitter samlet, da vil man jo ikke være den som har gått ned minst! Så det og hjelper..

I den boken jeg har fått står det mye oppskrifter, men ser det er mange av de som står her også! Er det gutt eller jente du har fått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tineline

Hei.

 

Ja i dag er det den store dagen.. og jeg gleder meg faktisk.

 

Jeg har aldri gått på noen form for kurs. men vet nå at det første jeg skal gjøre når folk har begynnt å våknet,er å finne et kurs....i Arendal..

Det er jo spennende å ha noen å konkurrere med...

 

Jeg fikk ei lita jente på 3504 g og 49.5cm.....og hun heter Alva Elise.

 

Lykke til med veiingen og gi meg en tilbakemld om hvordan det gikk :)

 

Hva fikk du i November da? Fikk forresten den 1.

 

Hej då så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra! :) Da kan vi prøve å backe hverandre opp her også!

 

Skriver i morgen hvordan det gikk jeg, håper på et godt resultat! :)

 

Jeg fikk en stor gutt som heter Sondre, 4 290 og 55 cm. Han blei født 8., så da er de nesten like gamle da jo! Artig..

 

Håper du får tak i et kurs, gleder meg til å høre hvordan det går med deg når du begynner! Morro at du er så motivert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tineline

Kjempe altså!!!! :)

 

Det var jo veldig bra. Det var vel også det som skal til for å fortsette på den "laaaange" veien?

 

Jeg fikk bekreftet plass på kurs i dag. Begynner 7.mai :). Gleder meg scjæmpemasse. Hvor ofte veier du deg når du går på kurs....og over hvor lang tid holder kurset på.? (Kunne kanskje spurt dama jeg snakka med tidligere i dag da:))

 

Min dag har vært litt vanskelig, men jeg overbeviser bare meg selv at jeg ikke har lyst på "snop"

 

Men stå på...nå vet vi jo det funker!!! Jeg kommer sakte men sikkert etter.

 

Natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei igjen!

 

Ja nå er det ikke lenge til du begynner på kurs! Åssen går det foreløpig? Har du klart å gå ned?

 

Vi veier oss kun hver gang vi er der, en gang i uka. Varer ca en time, noen ganger en og en halv, ihvertfall der jeg går.

 

Etter to uker har jeg totalt gått ned 4,2 kg!!!!! :)

Så deilig.. Føler meg litt "finere" nå enn før, allerede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...