Gå til innhold

Yes!!!


Gjest Coco

Anbefalte innlegg

Endelig fridde min kjære samboer, det skjedde i går :)

Har jo ikke rukket å planlegge så mye ennå, har jo bare vært forlovet i 24 timer, men det ser ut som vi prøver å få til et brylupp i mai 2008.

 

Åh, dette har jeg ventet leeeeeeeeenge på. Og nå er det jo bare å få bort de kiloene som skal bort innen neste vår, for da skal jeg gifte meg... la-la-la :)

 

Ja, jeg må nesten løpe ut på tur nå med en gang jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer.

Godt å ha god tid på seg med å bli kvitt overflødige kilo før bryllup.Jeg begynte på kurs i januar og har klart 11,8 kg, men nesten 10 kilo igjen. Det når jeg ikke før bryllupet i juni.

 

Lykke til med å vektnedgang og bryllupsplanlegging.

 

Klem Hildee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse.

jeg skal også gifte meg mai-08,og en del kilo som skal ned.

Så det er bare sette i gang finne ny rutiner på ting.men jeg syntes dette er vanskelig jeg....................................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt. Det er mye som skal ordnes, men det er kjekt.

Jeg skal gifte meg i juni og har ca 5 kg som jeg ønsker å kvitte meg med før 21 mai. Da skal kjolen tilpasses. Må stå på.

 

Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse.

jeg skal også gifte meg mai-08' date='og en del kilo som skal ned.

Så det er bare sette i gang finne ny rutiner på ting.men jeg syntes dette er vanskelig jeg....................................[/quote']

 

Sliter jeg også. Har holdt på en stund, men i det siste har vekta stått stille, på tross av iherdig innsats. Så det tar nok lang tid for meg å klare - 10 kg.

Men nå er motivasjonene på topp, den kan ikke bli bedre :)

 

Vi kan jo holde litt følge fremover da, siden vi har like lang tid på oss ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...