Gå til innhold

Ned i vekt


Gjest Eskimo
 Share

Anbefalte innlegg

Hei dere der ute.

Er det noen som kan hjelpe meg litt. Er ganske ny i det å slanke seg.

Jeg har de kiloene jeg vil ha bort liggende rundt magen, og de vil jeg veldig gjerne ha bort. Ikke moro å kjøpe klær lenger. Jeg leste at ei her inne sa at hvis man går i 40min 3 dager i uken, så skal det hjelpe på det.

Det jeg lurer litt på er når man kan regne med å se resultater. Kanskje ikke så lett å svare på men.

 

Hjelp meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke noe er gjort på en snupp.Prøv og finne en aktivitet du liker gjerne gå tur,men forsøk om du kan få til 30min hver dag.Også kan du jo se om det er noen form for organisert trim der du bor.Selv har jeg begynt med vannjogg det er kjempe artig og jeg får brukt hele kroppen.Hadde min første veiing i dag,2,2kg ned og totalt 11cm.Jeg er kjempe fornøyd.I dag skal jeg på vannjogg,gleder meg.(3cm i livet på 1 uke)Stå på,resultatene kommer de!!!hilsen voila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere der ute.

Er det noen som kan hjelpe meg litt. Er ganske ny i det å slanke seg.

Jeg har de kiloene jeg vil ha bort liggende rundt magen' date=' og de vil jeg veldig gjerne ha bort. Ikke moro å kjøpe klær lenger. Jeg leste at ei her inne sa at hvis man går i 40min 3 dager i uken, så skal det hjelpe på det.

Det jeg lurer litt på er når man kan regne med å se resultater. Kanskje ikke så lett å svare på men.

 

Hjelp meg![/quote']

 

 

Jeg har i alle fall begynt å gå én vei til jobben, ca 50 minutter hver dag, og etter 2 uker siden kursstart er jeg 5,5 cm mindre rundt livet - og 1,7kg lettere. De som hadde gått ned veldig mye første uka stod stille andre kurskveld, og jeg tror mer på å smøre seg med tålmodighet.. men 5,5 cm merkes i bukselinningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regn med at det tar tid å gå ned.. Kmmer jo ann på om forbrenningen din er høy eller lav og hvordan kroppen tar imot forandringene i hverdagen din..

 

Gå så ofte du kan.. På jobb eller skole eller hva du driver med. Gå mye hjemme,i trapp f.eks???

 

Men ikke vei deg så ofte hjemme,det vil evt bare stresse deg og det er ikke bra!

 

STÅ PÅ!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...