Gå til innhold

Hei, alle sammen.


Anbefalte innlegg

Hyggelig å se hvor bra det går med de fleste. Jeg begynte på Grethe Roede nå fredag, så jeg er helt i startgropen. Motivasjonen er på topp nå, men siden jeg har prøvd dette noen ganger før, vet jeg at det kan bli tøft etter hvert. Denne gangen har jeg meldt meg på trim og er fast bestemt på å gå ned de første 10 kg innen slutten av juni. Da skal jeg nemlig være forlover i et bryllup, og kjolen min hadde sittet så mye bedre med noen kilo mindre. Jeg er klar for ei aktiv og god uke, og håper dere er det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lavinia68

Jeg vil bare ønske deg lykke til med kiloene. Jeg hadde som delmål å komme inn i Bunaden min igjen, og det har jeg klart. :)

 

Det er så utrolig deilig å merke at klærne sitter løsere, og så er det en flott unnskyldning til å få seg nye klær! Det merkes godt at en har gått ned to størrelser, så da må det en del innkjøp til. Men - jeg er så heldig at jeg har mange fine klær hengende i skapet som ikke har passet på flere år, så de er det nå deilig å komme inn i.

 

Våren er en deilig tid å være slank, og for første gang på mange år gruer jeg meg ikke til bikinisesongen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...