Gå til innhold

2007, uke 16


Gjest lite

Anbefalte innlegg

Etter en skuffende uke forrige uke (opp 0,6) er jeg igjen på rettt spor. Har mistet 2kg og litt over 2 cm i livet. Motivasjonen er på topp igjen og jeg gleder meg til å fortsette.

 

Totalt har jeg gått ned 7,7kg og 15cm i livet siden 12 feb.

 

Ha en strålende dag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.. Jeg har også vært på vekten i dag, og gikk ned 0,5 kilo.. Herlig etter en oppgang på 0,6 forrige uke. Er veldig stiv i dag så håper det litt vann i kroppen som holder igjen noen gram... :) Kanskje kommer de av neste uke. I cm gikk jeg ikke inn så mye, 1 cm i midjen og en rundt rompa.. :) Men cm gikk forrige uke.

 

 

Så nå kan jeg legge inn denne fremgangen til dere

 

Startvekt 106 kilo

Etter 1 uke 104,4 kilo og -11 cm totalt

Etter 7 uker 99,2 kilo og -52 cm totalt, slutt på kurs 1

Etter 10 uker 98,1 kilo og -56,5 cm totalt, start kurs 2

Etter 11 uker 96,8 kilo og -59,5 cm totalt

Etter 12 uker 96,2 kilo og -66 cm totalt, -17 cm i midjen

Etter 13 uker 95,4 kilo og -69 cm totalt, -18 cm i midjen

Etter 14 uker 96,0 kilo og -75 cm totalt, -20 cm i midjen

Etter 15 uker 95,5 kilo og -77 cm totalt, -21 cm i midjen

 

Totalt har jeg tatt av 10,5 kilo siden jeg startet med GR................

 

Vel nå skal jeg på jobb, så vi snakkes senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ned 1' date='5 kg til 96,3kg :)

Skriver bare fort nå men skal til en plastikk kirurg i morgen for vurdering av bukplastikk.!! :)[/quote']

 

Hei Kline,

Gratulerer, så bra. Vet du hva kriteriene for å få bukplastikk er, eller får du info om det i morgen..?

Håper du kan gi oss et lite referat.

 

queen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flinke dere har vert, morro og lese=)

 

jeg hadde veiedag i dag og enderlig er jeg under 100 kg.

startsvekt var 105 kg

vekt nå er 99,7 kg

tap av cm totalt er 24 cm.

og jeg har denne uka gått ned 2,6 kg

 

er veldig fornøyd med dette, og håper at det fortsetter sånn...

 

lykke til alle sammen=)

klem fra meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DaimBolle

hadde skrevet en lang melding her i sted og så klarte jeg å slette hele greia. gratulerer lenem med tosifret tall, kan knapt vente til jeg kan si det samme!! :-) i går var det veiedag og jeg kan rapportere hele 400g ned fordelt på de tre siste ukene...det er litt over 100g i uka. menmen...har stått fast på et sånt ekkelt platå siste tiden så det er ikke uventet at vekten står stille. men nå er det kanskje et lite håp om at det løsner snart, håper på det og skal gjøre mitt beste for at kiloene skal renne av. hehe.. har gått tilbake til å veie nesten alt jeg spiser og er knallhard mot meg selv...ligger mellom 1800 - 2000 kcal per dag og prøver å klare 20 trimpoeng i uka noe som kan bli vanskelig fremover da det styggelig nærmer seg eksamenstid og lesetid, sukk.

er utrolig motiverende å lese hvordan det går med dere andre...hjelper meg å komme gjennom nedgangstørken.

for første gang i mitt liv føler jeg at jeg er på rett vei når det gjelder slanking...bort med pulverkurer, mirakelpiller, kaffikurer,grønn te,atkins,fedon og ketolysekuren...u name it. nå er det på tide å gå inn i meg selv og ta tak i roten til mitt vektproblem og innse at det er jeg og bare jeg som kan skaffe meg den flotte og slanke kroppen jeg så veldig gjerne vil ha!!! og nå er jeg på rett vei...5 kg er borte hittil på grete roede og jeg er oppe i 9 kg totalt...har nå 31 kg igjen å gå ned men har delt opp i delmål og med tilhørende belønningsliste. har akkurat kjøpt meg ny bukse så neste mål er 105 kg og en shoppingtur til trondheim i mai...gleder meg stort!! kanskje har jeg da gått ned en størrelse?? har ikke tenkt å kjøpe særlig med kle mens jeg slanker meg for de skal jo ikke være passelige så lenge,,hehe..men har ikke mye kle fra før så litt må jeg unne meg underveis...går jo ikke akkurat ned 3 kg i uken så må smøres med tålmodighet og litt shoppin innimellom!!

oisann...ja folkens det var dagens hjertesukk fra meg. håper det går bra med alle sammen.hilsen may

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk komme til klinikken deres i Tønsberg, så jeg slapp å kjøre til Drammen. Dr. Haukeland var veldig grei Jeg måtte ned 8 kg til så får jeg komme inn til en ny konsultasjon. Jeg lurte da på hvor lenge det var til jeg fikk operasjon..... tenkte han kom til å si 1 år etter eller no sånt..... han sa.....hmmmmm...ja vanskelig å si men ..... ca 2 mnd...kommer ann på hvor stor pågang de har!!!!!!!!

Så det er da STORE sjanser for at det blir en handicapet jul på meg

De prøvde å få reforhandlet avtalen de har med Helse Norge. Fordi jeg som mange andre som har godt ned masse i vekt, må ha en veldig stor operasjon. Jeg måtte ha omvendt T- snitt å da skjærer de ikke bare helt nederst men også oppover på midten.

Han sa også at de ikke tjente noe penger på at de opererte meg, fordi det er en så stor operasjon. Egentlig ville han ha tatt en body lift på meg men det hadde de ikke noe avtale om.

Så jeg håper de fortsatt har avtale med Helse Norge eller i beste fall har fått en bedre avtale.

Bare å spørre hvis det er noe dere lurer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei ...

 

Tenkte jeg bare skulle inn en liten tur for å skrive noen ord, litt tanker og diverse. I helga skal jeg feire bursdagen min, blir kanskje en liten fest med både det våte slaget og masse godt å bite i. Så regner med at da forsvinner det meste av forutsetninger for ikke så masse kalorier. Mmmmm men vi får se. Hadde vært hyggelig med en skikkelig nedgang nå til mandag, men har også følelsen av at jeg kommer til å kjempe litt i motbakke en stund. Har kommet til en vekt jeg var noenlunde stabil på en stund, så vi får se. :) Man vet jo aldri hvordan denne kroppen oppfører seg, så man kan jo altids håpe på det beste.

 

Har hatt litt mindre motivasjon en liten stund nå, har hatt så innmari lyst til å bare slippe taket og "flyve fritt". Så litt ekstra av det som er nei nei fy fy har det nok blitt, men ikke på langt nær så masse som det kunne ha blitt.. Så egentlig er jeg litt stolt av meg selv jeg.. :)

 

Vel det var alt for denne gang, nå skal jeg ta meg en kopp kruttsterk kaffe med masse god melk i.. .:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...