Gå til innhold

starte på nytt...


Gjest piapip

Anbefalte innlegg

etter å ha vore flink på hold vekten har eg no gått på ein smell.... og PLUTSELIG hadde 4 ååå sååå velkjente kilo sneke seg på igjen, . Så eg har starta på nytt. i dag. Eg er litt gira og gler meg til å ta fatt.... eg skal på kurskveld den 9 mai og målet er at eg skal vere kvitt MINST eitt av desse påskekiloa.

Eg var på Lidl her før helga og fekk med sykkelcomputer(ka heiter slikt nokke på norsk?) og skal no sette ny fartsrekort til by´n. Eg har tenkt å sykle til og frå by´n resten av veka når eg skal på jobb 7 km kvar veg, og ettersom eg bur på det fagre vestland vert det både opp og ned.

Pulsklokka skal fortsatt kontrollere alt.

 

Så alle de andre som slit litt, la oss gå sammen og vise oss sjølve at vi kan.....!!!!!!!

 

smil det er sol i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna

Så lur du er som griper fatt i kiloene før de baller på seg. Det tror jeg er hemmeligheten til å holde vekten - har et akseptable vektområde og dersom vi går under eller over - grip fatt umiddelbart. Lykke til med syklingen og kiloene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

eg er fortsatt gira og har blitt flink til å føre all mat eg et. Minuset er at eg et for lite. Eg går ned og det er jo ikkje heilt poenget med Hold Vektn men eg skal berre ned til der eg var før påske og håpar det stabiliserer seg der...

 

Så i dag er det styretrening på Sats og det kan sjå ut som sjampagnesmakinga i morgon er avlysr (sparere ein del kalorier der ja!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kikkelione
etter å ha vore flink på hold vekten har eg no gått på ein smell.... og PLUTSELIG hadde 4 ååå sååå velkjente kilo sneke seg på igjen!

 

Jeg må spørre litt! Hvor ofte veier du deg? Kom de fire kiloene som en overraskelse, eller snek de seg på uten at du klarte/ville gjøre noe med det før de var blitt fire? Og hvor lang tid gikk det å gå opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, sneik seg på. Dte var påske og eg veier meg kun på hold vekten.. og eg er flink å llage små unnskyldningar for meg sjølv, eg har begynt å skrive alt eg eg inn i dagboka att og her no gått ned 3 kilo att,,,,,, og det er fortsatt to veke til eg skal på hold vekten igjen.

Eg slit med å ete for lite, evt trene for masse... Med 15 til 20 trimpoeng i veka skal eg nok opp ein meny, men eg klarar ikkje ete meir...

 

Har no henta fram vekta igjen, men prøver å halde ein disiplin på ikkje å vege meg meir enn EIN gong i veka, alt anna vert tull...

 

pip

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg slit med å ete for lite' date=' evt trene for masse... Med 15 til 20 trimpoeng i veka skal eg nok opp ein meny, men eg klarar ikkje ete meir...

[/quote']

 

Les under mine tråder her inne, jeg har fått masse tips på hvordan jeg kan spise mer!

 

Feks, en brødskive ekstra, en frukt ekstra, ikke bare bruke light produkter osv.

 

Et tips fra meg er å dele opp dagsbehovet for kcal i mål, feks frokosten, lunsj osv skal være så og så mange kcal. Da får du en pekepinn på hvor mye som er riktig nivå, og du kan også legge inn ekstra kcal der du føler at ud kanskje trenger mer?

 

Jeg så at jeg ønsket å prioritere frokosten (er alltid så sulten da) og la inn ekstra kcal der, nå har jeg også lagt på mer på middagsporsjonene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...