Gå til innhold

Tror jeg trenger litt hjelp......


Gjest lady

Anbefalte innlegg

Jeg skal til brudesalongen 21 mai og tilpasse kjolen min. Og jeg ønsker å gå ned 5 kg. Med andre ord har jeg en hard jobb forann meg. Og samtidig er det en del utfordringer på veien. Besøk og festligheter. Men jeg er bare nødt til å holde meg i skinnet og tenke på kjolen min:)

Er det noen som vil være med å rappoteter med meg? Jeg veier meg hver onsdag. Regner med at i morgen er vekten litt mer enn forgje uke, vi var på hotell i helgen og feiret 80 årsdag. Men det skal av. Alle 5 kg til 21 mai.

 

Lady:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Du er ikke for sein. Jeg har begynt å ta meg sammen. 7 uker til bryllup og 3 uker til kjolen skal tilpasses. Jeg er flink med maten, men når det kommer noe som frister er jeg veldig svak. Jeg er veldig flink til å drikke vann, og no er jeg blitt flinkere til å trene. Hadde jeg bare motstått fristelsene, så hadde jeg vært godt på vei.

 

God helg

Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må komme i gang med fast veiing, og flinkere med spising.

Går du på kurs?

Veiing på onsdag du da? jeg tar å veier meg onsdag om en uke jeg da, så skal jeg gjøre mitt beste på å gi fast rapport hver onsdag;) andre ganger også da, siden det er greit med støtte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært ganske flink de siste dagene. Lørdag, søndag og tirsdag har jeg syklet 1 mil. med min lille i sykkelsete. Og jeg merker at formen er bedre. Brukte mindre tid i dag og jeg gikk ikke av sykkelen på vei tilbake. Hurra. I går ble det litt øl, og i dag ble det litt rømmegrøt, men i det daglige er jeg flink. Veier all mat. Jeg tok en liten titt åp veket i går, og det går riktig vei. Blir spennende på onsdag. I går var det 3 uker igjen til tilpassing av kjolen. Det gleder og gruer jeg meg til. De må kanskje flytte en knapp, håper ikke det.

Jeg går ikke på kurs no. Avsluttet kurs 3 like før påske. Kurset gikk ikke så bra. Både jeg og min sønn var mye syk.

 

Ha fin og aktiv uke.

 

Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på vekten i dag. Husker ikke helt hva jeg veide forgje uke, men jeg ahr gått ned ca1,5 kg. og det er jeg fornøyd med. jeg har virkelig vært flink denne uken, bare det fortsetter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...