Gå til innhold

firkløverdamene 8.11.05


kim
 Share

Anbefalte innlegg

hmmm.. falt du av, acinom? litt ensom her nå.. har spist et stk dobbelt måltid og overskredet inntaket kraftig.. sukk.. veiing i morra. kanskje ikke beste kombinasjon.. jaja - det får gå som det går. drar på trening en time før veiing i morra.. veit du om det innvirker på vekta - at jeg er "nytrena"? jeg har bare dratt direkte fra trening til veiing én gang, og det var den gangen jeg gikk opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om hva det kan ha å si, men spørs kanskje litt på hvor mye du drikker?

Men uansett så er vel jeg ett godt bevis på at vekten kan variere mye fra dag til dag.

 

Og for å trøste meg selv (og deg), det er sluttresultatet vi må ha som mål, og ikke en enkelt veiing.

Variasjoner gjennom uka (og en dag), kunne ha fjerna all motivasjon fra oss om vi visste, Foreksempel de dagene syklusen, hvor kroppen oppfører seg som en svamp. Ikke mye moro å veie seg da. Må prøve å være litt fornuftig oppi dette "prosjektet" også.

Selv om vektkurven min, fram til mandag, var noe av det vakreste jeg har sett på lenge...

Nå har den liksom ikke den samme virkning lenger, etter at den starta å peke oppover....

 

Tenkte jeg skulle finne fram noen mål jeg tok på kroppen på nyåret, når jeg skulle starte dette prosjektet, men ble satt ut av isjias for tredje gang. For å se om det har skjedd noe på resten av kroppen også. Nå har jeg bare målt over navlen, siden det er bare det jeg får registrert på sida. Spennende å se resultater i cm også. Når ikke vekta vil som jeg vil....

 

Lykke til i morgen!!

 

acinom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...