Gå til innhold

Go' og mager fra Gilde


Sans1

Anbefalte innlegg

Hadde egentlig bare lyst til å skryte litt av Gilde jeg.. Ser de kommer med fler og fler go' og mager produkter. Og de jeg har prøvd til nå ( bl. a leverpostei og wienerpølse) syns jeg er skikkelig gode.

Synes det er utrolig bra at de endelig klarer å lage magre produkter som allikevel er gode på smak!

Det negative er selvsagt at det er litt dyrere enn de vanlige produktene.

 

Men i dag fant jeg go' og mager bacon på Rema 1000.. så til helgen blir det egg og bacon til frokost - YAY!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! De produktene er veldig gode! Gled deg til baconet, det er godt. Samboeren min som er veldig glad i vanlig bacon, syntes faktisk det magre var best. :)

Grillpølsene er også veldig gode. Jeg som skal ligge på meny 3, kan faktisk spise hele 4 pølser med lompe til middag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at produktene er veldig bra! Ofte mindre kalorier enn kyllingproduktene... Men ille at det skal være så dyrt, wienerpølsene er nesten dobbelt så dyre som de vanlige, mener jeg å huske. Greit nok at kjøtt er dyrere enn fett, men likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg som er singel og kun handler inn mat til en person så går dette greit, men jeg kan skjønne at store familier som handler mye mat ender opp med å velge andre produkter..

Men uansett er det jo surt å bruke 50-100 kr ekstra hver gang man handler bare fordi man ønsker å spise sunt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dramaqueen

Enig! Go' og mager-produktene er fine ting. Pølsene smaker minst like godt som vanlige grillpølser, og jeg pleier å bli mett av 2,5 pølse omtrent (med salat ved siden av). Wienerpølsene er også veldig gode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...