Gå til innhold

Vri åtter 3


Gjest fullfres
 Share

Anbefalte innlegg

Hei hvor det suser. Jeg har veid og målt, og er hoppende glad:

Vekta viser 72 kg, ned 1,6

Midjemål 79 cm, bort med fire cm

Uka har vært fin, med få sorger i matveien, og variert mosjon (til meg å være) - både svømming, ergometersykling, stuetrening og hyppige gåturer. Og litt hopping med hoppetau!

Gleder meg til å høre nytt fra resten av Vri åtterne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt sein jeg da! Nå har det seg slik at jeg trekker meg ut av dette. Fant noen andre her som har samme mål som meg. 4 kg før jul! Ellers har jeg ruslet ned en halv kilo denne uken så det er jo bra da! Dere er jammen meg flinke her! Stå på! Dette klarer dere! Smil fra meg! Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt sein jeg da! Nå har det seg slik at jeg trekker meg ut av dette. Fant noen andre her som har samme mål som meg. 4 kg før jul! Ellers har jeg ruslet ned en halv kilo denne uken så det er jo bra da! Dere er jammen meg flinke her! Stå på! Dette klarer dere! Smil fra meg! Lykke til alle sammen!

 

Hei Solami. Trist at du forlater Vri åtter, men det er kjempefint at du har funnet nye følgesvenner med samme mål som deg. Det ser forresten ut til at jeg er alene igjen i Vri åtter... Jaja, jeg holder fokus på MITT mål og gir ikke opp, selv om gruppa går i oppløsning. Lykke til, du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hvor det suser. Jeg har veid og målt' date=' og er hoppende glad:

Vekta viser 72 kg, ned 1,6

Midjemål 79 cm, bort med fire cm

Uka har vært fin, med få sorger i matveien, og variert mosjon (til meg å være) - både svømming, ergometersykling, stuetrening og hyppige gåturer. Og litt hopping med hoppetau!

Gleder meg til å høre nytt fra resten av Vri åtterne.[/quote']

 

Hei Lerke!

 

Er vanligvis med i 20-30 klubben, men ser at du har oplevd litt kvinnefall! -Har litt høyere ambisjoner enn 4kg før jul og så vidt jeg har sett skulle du opprinnelig ned 8kg før jul! -Nå har du gått ned iallefall 1,6 ser jeg (gratulerer :(), så jeg tenkte jeg skulle slenge meg på ett mål om å gå ned 6kg før jul!

 

Litt om meg;

Alder; 31 år

Høyde; 1,80

Startvekt; 116,3

Vekt i går (veiedag: onsdag); 102, 3 (-14,0kg)

Vekt nedgang forrige uke; 0,7kg!

Totalt cm mistet i midjemål: 112-102 = -10cm.

 

Hvis du er interessert, så er vi i gang! Har ett langsiktig mål om å ligge under 80kg, men jeg liker å hå noen delmål på veien også!

 

Hilsen CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt medlem - det var hyggelig! Hjertelig velkommen!

Det kan jo også hende noen av de andre Vri åtterne melder seg på banen etter hvert.

Jeg er 40 år, 170 høy. Bor i Nord-Norge, har to barn, stillesittende jobb og tendenser til "psykisk spising". Må få på plass gode og varige vaner mht måltider og trim, for nå orker jeg ikke flere opp- og nedturer på vekta.

Jeg vil ha en kropp jeg er fornøyd med. Punktum. Vet fra før at 64-67 mosjonerte kg er helt passe. Så det er målet.

Startvekt 26. oktober: 74.8 kg, midje 85 cm

2. november: 73.6 kg - midje 83 cm

9. november: 72 kg - midje 79 cm

Dette er jeg godt tilfreds med, og mener målet (minus åtte) er oppnåelig innen jul

Vi får peppe hverandre opp som best vi kan i ukene framover - stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen.

Er litt sein denne uken også jeg.

 

har vært ganske slapp denne uken. Hatt mye besøk hjemmefra,, så har blitt litt for mye god mat! men har klart å gå ned 1 kg forde:) Har ikke fått målt midje. men håper no at det har minket ørlite der også.

 

3 uker igjen til julebord, så full skjerpings på meg nå:(

 

Lykke til videre! syns alle er flinke!

 

*Lene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på om dere gjør dette påegen hånd, eller om dere går kurs? Jeg har tatt av (og på) ca 20 kilo på egen hånd tidligere, men i stillesittende jobb og med en liten krabat på 16 måneder er ikke motivasjonen og mulighetene som de engang var. Nå følre jeg meg avhengig av motivasjonen og forpliktelsene ett kurs gir, og jeg har ikke tenk å gi meg når jeg har nådd målet! -Da blir det hold vekten kurs! hvis jeg noengang skulle begynne å gå oppover igjen, skal jeg ta tak i det med en gang så jeg slipper å gå opp og ned så mange antall kilo!

 

Siden jeg allerede har gått ned endel tror jeg ikke 6 (eller gjerne 8!) kilo renner av, så jeg har begynt å gå til jobben, spinning 2 ganger i uka, og nå har jeg lyst til å trene litt styrke i tillegg.. Må bare finne tid :(

 

Dette skal gå bra! :(

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hinkespretten

Jeg skal også ned ca. 7-åtte kg før jul, og vil gjeeerne være med i "klubben" deres :-)

 

Startvekten min etter at 13 "svangerskapskilo" hadde "rent av", var 93 kilo, og i dag er jeg 74, så jeg har klart å gå ned 19 kilo etter dette (og totalt 33 siden jeg var høygravid, hjelpe meg) he he.

 

Min trivselsvekt ligger rundt 65-66 og har stooore forhåpninger om å klare dette før jul. Med litt pepp her inne, håper jeg det skal gå bra. Motivasjonen er varierende i og med at jeg har holdt på siden april... sukk... Men, men, sånn er det.

 

Litt fakta om meg:

 

170 cm. høy

Startvekt april: 93

Vekt i dag: 74,4

Målvekt: 66, til jul/nyttår.

 

Nå satser vi, dere, dette får vi til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Solami. Trist at du forlater Vri åtter' date=' men det er kjempefint at du har funnet nye følgesvenner med samme mål som deg. Det ser forresten ut til at jeg er alene igjen i Vri åtter... Jaja, jeg holder fokus på MITT mål og gir ikke opp, selv om gruppa går i oppløsning. Lykke til, du også![/quote']

 

 

Hei lerke!

 

Det var ikke det at det ikke var greit å være med dere da!! :-) Men jeg klarer ikke å henge med dere i den farta jeg da! hehe!! Dere er flinke til å stå på! Så det var bare derfor at jeg ville hive meg på sammen med noen som lå litt mer på mitt nivå! Her spiser jeg masse men trener også en del da! Men jeg føler jeg blir så sulten av trening jeg. Så her går det stille på samme vekt og kanskje en halv kilo i uka å sånn så da føler jeg at det er best sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen, Hinkespretten! Morsomt nick ;-)

De som er med i Vri Åtter pr i dag: CamCam, tuppa78, Hinkespretten, Lerke - forhåpentligvis også Kampari, Shecat og pAnnik, selv om vi ikke har hørt noe fra dem denne uka.

26. oktober startet vi med et mål om minus åtte før jul, altså et knapt kilo i uka.

Det er bare å slenge seg med i gruppa, dersom det er flere der ute som har et mål om å gå ned fem-seks kilo før jul, fra nå.

Veiedag er onsdag. Den første av oss som går inn i "Motiver meg"-forumet hver onsdag legger inn en ny tråd med overskriften "Vri åtter" og riktig uketall (vi er nå i uke 3). Deretter legger de andre Vri åtterne sin rapport som svar på denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er gått 2 uker siden målet på 8kg ble satt, så er det vel greit om jeg har 6 kilo på ca 6 uker frem mot jul!

 

Det er greit å ha et konkret mål underveis til det endelige!

 

Merker at jeg har trent mye i det siste, så jeg er kjempesulten! I går spiste jeg trippel kveldsmat, men jeg burde nok heller ha lagt meg! Må kanskje regne ut kaloriene mine på nytt hvis jeg skal forsette med 12-13 trimpoeng i uka..

 

Gleder meg allerede til neste onsdag, og forhåpentligvis er jeg nede på tosifret vekt i løpet av to uker! -Og på julaften skal jeg veie meg, og da bør helst vekta vise ned mot 97 (dette er med klær etter middag i følge GR-kurs veiingen, så når kursene avslutter før jul må jeg begynne å veie meg på egen vekt hjemme..) Forresten veldig fint å ha noe som varer helt frem til jul også! -Kanskje vi burde utvide målsetningen etterhvert til over nyttår også, så ikke vi slipper løs noen sultne monstre mens det ennå er julemat og kaker i huset?? :-)

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er sen jeg å.. men her er jeg altså.. desverre så gikk jeg opp 1,3 kg.:( Nå har jeg snakket med kurslederen min å funnet ut en ny måte å legge opp timeplanen min il løpet av dagen.. så da håper og tro jeg at dette ska gå kjempebra..

Har ikke målt midja denne uka, men venter med det til neste uke..

 

Klem nIna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hinkespretten

Henger med jeg og! Skal veie meg på onsdag, håper å ha tatt av i hvert fall 1 kilo. Sjekket boken siden jeg startet i april, og det er blitt minus 33 kilo og 100 cm!! Det motiverer!

 

Vi henger i stroppen! Forrige onsdag var jeg 74,4, så vi ligger omtrent likt :-)

 

Mvh

Anita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...