Gå til innhold

ubevegelig med bekkenløsning...


Gjest sunnivalunniva

Anbefalte innlegg

Gjest sunnivalunniva

Hei alle flinke gravide!

 

Dette blir kanskje mer et hjertesukk enn noe annet.. Går gravid med barn nr 3 og er nå i uke 34. Har forsøkt å holde vekta gjennom svangerskapet, men det er ikke lett. I uke 8 fikk jeg skikkelig bekkenløsning og fysioterapeuten min har gitt opp trening og gir meg kun smertelindrende massasje slik at jeg ikke blir sengeliggende. Mitt store problem er vekta. Gikk opp mye i forrige svangerskap, gikk ned mye etterpå, for så å gå opp igjen... Til nå har jeg gått opp ca 4 kg i dette svangerskapet, noe jeg må si meg relativt fornøyd med. Men nå begynner det å røyne på. Er så sinnsykt hungrig hele tiden og greier omentrent ikke å bevege meg - det går rett og slett ikke - dermed blir jeg passiv og trangen på søtsaker blir sterkere og sterkere... Prøver så godt jeg kan å holde meg da, men vil gjerne høre om det er noen andre som ikke greier å sanke trimpoeng også... Gode tips?

Anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slet med det samme som det. Ble sykmeldt allerede i uke 5... :sukk:, men jeg fikk henvisning til bassengtrening for gravide. Det var supert å kunne bevege seg uten at det gjorde vondt. Jeg fikk t.o.m brukt muskler! Snakk om det med legen din, så ordner nok h*n en rekvisisjon.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Regner med du snart skal føde, eller allerede har født??! Husk å spise lite, magert og ofte, da slipper du å bli så sugen etter noe søtt.

 

Ta godt vare på deg selv og bekkenet, husk det er det du har fått og kan ikke byttes i ett nytt! Ta det med ro både før og etter fødsel. Jo mere hensyn du tar nå, jo fortere og lettere er det å bli frisk!

 

Lykke til!

 

XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...