Gå til innhold

Jeg hadde tilpasning av kjolen i dag.


Gjest Hildee

Anbefalte innlegg

Skal gifte meg i juni og kjøpte kjole i september. Var veldig spent på hvordan tilpasningen ble, for kjolen ble kjøpt for ca. 15 kilo siden. Men de tryllet med nåler,så kjolen ble fin på meg igjen. Den ble kjøpt i str.44/46, nå skal de sy den inn til str.40. Måtte love at jeg holdt vekten nå, men har 4 kilo igjen og vil ikke stoppe nå når jeg er så godt i gang. Vi får se.

 

Klem Hildee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har time på mandag for kjoleprøving.

Skal nok ikke kjøpe ennå, men jeg vil se hvordan jeg tar meg ut i ulike modeller, slik at jeg har noe å gå etter.

Også er det jo gøy å se på fine kjoler da, selv om planen er at jeg skal bli litt mindre før den rette velges ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Åh, hvor kjekt at kjolen er for stor da :)

Du kan ikke la vekten stoppe nå, bare pga kjolen :)

Jeg hadde en liten oppgang dene uken, så må ta meg i nakken så jeg ikke sklir fullstendig ut...

Er så lett å putte litt ekstra i munnen, når man ikke går på kurs og har noen å stå til rette for...

Gleder meg til min prøve time for kjolen, regner med at min også må syest litt inn :)

Kjøpte i str 42 for 10 ( !! ) kg siden...

 

Går du på kurs enda eller ?

 

Mvh Elisabeth..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har gått 2 kurs,siste møtet var på mandag.Tar meg ikke tid til kurs nå,men holder fokus, og har fått lov å komme og veie meg siste mandag i mai på kur.Målet er å gå ned 4 kilo selv og så gå på hold-vekten-kurs.

 

Gøy å måtte sy kjolen inn,ja. De sier at ned 5 kg er ned 1 str. Det stemmer bra med meg. Er nok flere som må sy inn her, ja.

 

Klem Hildee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest Tiriljenta

Så kjekt å høre at dere har gått ned i fra da dere kjøpte kjolen til den skulle /skal brukes! Selv skal jeg gifte meg 2 juni og kjøpte kjole i februar bare 2 mnd etter fødselen. Jeg la på meg 20 kg i svangerskapet, så jeg var skeptisk til å prøve kjole så tidlig. Men siden jeg skulle bestille måtte jeg møte opp tidlig for å være sikker på at kjolen min kom tidsnok. Heldigvis gikk jeg ned 10 kg til kjoleprøvingen og bestilte kjolen i et nr mindre enn det jeg prøvde. I morgen skal jeg prøve kjolen igjen, og jeg har nå gått ned 17,5 kg til sammen. Dette er vel å merke UTEN å slanke meg med å spise mindre og telle kalorier, men kun ved å leve sunt og være selektiv i matvarer. Det var viktig å ikke slanke-slanke meg fordi jeg ammer. Ville ikke at vekttapet mitt skulle gå ut over lillejenta mi. Det var mange ganger jeg ikke synes jeg kom noen vei, og tenkte at det går aldri, så jeg er veldig glad og stolt for at det har gitt resultater alt i alt! Kjenner jeg er spent på prøvingen! Etterpå skal jeg fortsette med å "slanke" meg, slik at jeg til slutt blir vekten jeg var før jeg ble mamma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...