Gå til innhold

Mindre melk?


Gjest Tline

Anbefalte innlegg

Hei

 

endelig er vektnålen begynt å gå den riktige veien :-)

men jeg har mindre melk kan merke at jeg aldri har melkespreng mer virker også som der kommer mindre ut av gangen. flere som har merket dette?

babyen er 11 uker, hun virker fornøyd, så tror ikke hun får for lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv slanket meg siden babyen min var 1 mnd gammel. Har gått ned 18 kg. Jeg har spist mellom 1900 og 2100 kcal. Hun ble fullammet til hun var 6 mnd gammel. Merket ikke noe til at melkemengden ble for liten. Så lenge babyen er blid og fornøyd og hun legger på seg greit så har du jo nok melk. At du ikke har like mye spreng som tidligere er jo bare naturlig da melkeproduksjonen stabiliserer seg.

Lykke til med slankingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du ikke har så mye spreng lenger, skyldes at melkeproduksjonen din har stabilisert seg, noe som er helt naturlig. Det er baby'en som stabilierer dette, og det kan hende at du opplever det igjen når babyen har disse økedagene, inntil det igjen stabiliserer seg. Så lenge babyen legger på seg, trenger du ikke å være bekymret over det.

 

Selv har jeg gjort som Tosi over her, spist opp mot 2000 kcal, fullammet i 6,5 mnd. og gått ned 25 kilo. Ammer fortsatt, og gir et grøtmåltid og en flaske på 100ml på kvelden.

 

Lykke til med slankingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...