Gå til innhold

Pizza for oss på slankern!


Gjest dramaqueen

Anbefalte innlegg

Gjest dramaqueen

Ville bare tipse alle om at det har kommet en ny type langgangpizza med lite kalorier! Den er fra dr.Oetker og har 229 kcal på 100g. En pizza veier 125g. Fin kosemat som gir pizzasmaken uten alle kaloriene! Fredagskosen er sikret her i morgen :-) Med salat ved siden av blir det ikke så verst middag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest makrell

Men en vanlig grandiosa m/kjøttdeig og løk har bare 227 kal pr 100 gram så det er jo ingen forskjell...?!?

 

Og pariserpizza har 210 kcal pr 100 gram...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frktrulte
Men en vanlig grandiosa m/kjøttdeig og løk har bare 227 kal pr 100 gram så det er jo ingen forskjell...?!?

 

Og pariserpizza har 210 kcal pr 100 gram...

 

Men med en Grandis er det mye lettere å spise hele på egenhånd, fremfor om du har et lite stykke foran deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fettmot

Enig med dere 1 hel grandiosa er totalt ca 1200 kalorier,. Så del med mange!

 

Kanskje greit å kjøpe den nevnte langangspizzaen, når den er fortært så er det de 300 kaloriene og ikke mer på fatet som frister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest caterpillar

Ikke la størrelsen på pizzaen hindre dere i å spise den dere liker best.

 

Når pizzaen er frossen, perforér den med skarp kniv og knekk opp i passende stykker. Putt i poser og frys! Når dere skal ha pizza, tar dere opp en porsjonspose, og slipper å bli fristet av resten av pizzaen som ligger kald og u-fristende i fryseren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Tipset med å dele opp pizzaen er veldig bra, men jeg gjorde en liten oppdagelse på fredag.. Hadde ikke spist ferdigpizza siden jeg begynte slankingen i november, men fredag måtte jeg ty til hurtigmaten.. Men jeg ble bare SÅ skuffa! Kan ikke huske at jeg syntes kjøpepizza var så lite godt.. Jeg har jo spist pizza, men den har vært hjemmelaget med grov bunn og magert kjøtt. MYE BEDRE! Så hvorfor ikke lage egen pizza som fryses ned, kan halvsteke den.. Da får man akkurat det man vi ha, og garantert et sunnere alternativ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Isabelle

Hvis jeg først skal spise pizza ville jeg laget den selv, på min måte.

 

Men den pizzaen fra Fedon Lindberg er jo ikke så verst, og den er blodsukkervennlig:)

 

noen som har smakt den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...