Gå til innhold

Sliter med motivasjonen


Anbefalte innlegg

Jeg har en BMI på 40.5, og fikk klar beskjed fra legen at nå måtte jeg ned eller dø av hjerteinfark. Nå trenger jeg trimkammerater i Grenland, for og komme i gang. Er far til to små barn på 6 og 9 år, som trenger meg. Syns det er tungt og umotiverene å gå aleine. Skal begynne på kurs 2, 7 mai 07 for Menn kl 20:00.

Er det noen der ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeachBabe

Vil ønske deg lykke til, flott at du har tatt en standpunkt og tar på alvor det legen sier. Her inne er det fantastisk mange gode mennesker som motiverer hverandre, du vil finne mye god hjelp og støtte her. Lykke til på kurs, hører gjerne fra deg om hvordan det går med deg framover! STÅ PÅ!!

 

Mange av livets fiaskoer er mennesker som ikke forsto hvor nære de var ved å lykkes da de ga opp

--- Thomas Alva Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på, dette klarer du. Jeg er sikker på at du møter noen på kurset du kan gå med. Ha du muligheten kan du jo gå til butikken, handle melk og brød og gå hjem igjen, hva med å ta med barna på en tur? Paker litt lenger unna jobben og gå de siste meterene- eller så må jeg innrømme at det er utrolig deilig å gå ut en tur før sengetid- skjønner det er kjedelig å gå alene, men prøv. Ta med musikk og få deg skritteller... det motiverer!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...