Gå til innhold

hei jeg er ny her!


Gjest bella

Anbefalte innlegg

håper det er plass til en til! nå gleder jeg meg til å gå på vekta for å sende inn rapporten til mandag! hva gjør dere for å holde motivasjonen oppe? som sakt så skal jeg ned mange kg i vekt :) å da hadde det vært greit å få noen tips og spark bak, har bare gått en uke jeg nå dag så motivasjonen er der ennå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mustangsally

Hei Bella,

 

og velkommen til det gode selskap....

Motivasjon er viktig, ja. For meg var motivasjonen på topp når jeg startet for noen uker siden. Jeg blir motivert av å gå på vekta, jeg, og å finne fram målebåndet. For vekta går ned med dette opplegget. Det gjelder bare å holde seg strengt til opplegget.

Jeg belønner meg selv. Jeg lager meg noen milepæler og sier til meg selv at når jeg har nådd det, skal jeg kjøpe meg noe litt luksus som jeg egentlig ikke trenger. en dyr krem, f.eks. Eller et råflott fotbad. Det gjelder å ta vare på seg selv.

En annen ting jeg gjør for å holde motivasjonen, er at jeg samler alle kosemerkene til lørdagskvelden og veksler de inn i litt godteri, vin o.l.

Dette skal vi klare, Bella! Stå på! ...og gå laange turer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er alt på plass, å gå turer blir det nok av har 2 hunder som trenger sitt å jeg har over 14 på trimmetreet;) jeg er mere mortivert enn noen gang for nå skal fettet bort. kommer tilbake til mandag å da setter jeg opp hva jeg veide før :) og nå :) så da er det bare å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veide da 103.5 kg å da bestemte jeg meg for at nok var nok meldte meg på et gr kurs som startet 23 april. Da jeg gikk på vekten da så hadde jeg gått ned selv til 101.6 noe jeg er fornøyd med :) så til mandag er det veie dag for meg så nå gleder jeg meg til det jeg har en ønsket vekt 65 kg å er 169 høy så nå skal flesket vekk å denne gangen skal jeg klare det :) for nå har jeg skuffet meg nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bigmum

hei.

Alle reduksjoner er av de gode.

Det er en utfordring å klare å se at 1 kilo nå og et halvt da etterhvert blir mye.

jeg har kuttet vin, og snop, og går litt mer oghåper at det vil gi resultater i løpet av sommeren og høsten!

 

stå på du også!

hilsen Bigmum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du skrev noen ord! jeg har kuttet ut brus og godis å jeg unner meg en laceryl i ny og ne! :) Men jeg har blitt mye flinkere til å trimme har 5,5 trimpoeng om dagen så jeg håper at det holder :) stå på dette får vi til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har dagen før veie dagen kommet å jeg lurer fælt på om jeg har gått ned. Trim poeng denne uken er 33 så jeg håper det er masse nok til å gi uttelling for vekten :) men det gjenstår å se i morgen tidlig. Ha en fin dag dere!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var veie dagen kommet å det var ikke noe å rope hurra for, å jeg som har vært så flink ingen ingen sjokolade el brus bare som jeg skal, men har bare gått ned 100 g. Jeg må jo ha trent nok for jeg har 33 trim poeng denne uka så jeg tror ikke at feilen ligger der. Men jeg får legge dette dårlige resultatet bak meg å se frem til neste mandag å nytt vekt tap.

 

ha en fin dag damer/herrer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...