Gå til innhold

2007, uke 18


Gjest lite

Anbefalte innlegg

Begynner å se et mønster hvor jeg går ned annenhver uke, så etter å ha stått stille forrige uke kan jeg melde 2kg ned og 0,5cm inn i livet:)

 

Siden 12 feb. har jeg da gått ned 9,7kg og 15,5cm i livet.

 

Så med en ny ladning motivasjon går jeg i gang med ny uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen alle sammen..

 

Har desverre ikke fått være så mye på nettet i det siste... dårlig linje og dårlig tid.. Men i dag gikk jeg på vekten, nedgang på 200gr.. Går ganske seint nå for meg, motivasjon butter litt, men skal klare dette her. Bare jeg kommer meg igjennom konfirmasjonen til helga og 17 mai nå så.. :)

 

Også ferdig med kurs 2 i dag, og mitt totale resultat er da:

 

Ned totalt 10,7 kilo (veier i dag 95,3)

Inn totalt 86 cm og 23 av disse i midjen. I dag gikk jeg faktisk under 100cm i midjen, jeg er nå 99cm der... herlig følelse det da.. :)

 

Men har altså ligget på 95 nå en stund,

uke 14 var jeg 95,4kg, uke 15 opp til 96kg, uke 16 ned til 95,5, uke 17 stod jeg stille på 95,5 og denne uken altså ned til 95,3kg... Vel vekten gikk jo i alle fall nedover... Men det går jo så seint så seint så seint. .:)

 

Vel får vel bare jobbe videre.. Nå skal jeg ha meg en kaffekopp og lese igjennom alle de innleggene jeg ikke har fått lest denne uken... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg har stått stille i nesten 2 måneder og jeg holdt på å gi opp, men nå er jeg gått ned 3 kg på to uker. Det føles herlig.

 

Det jeg har gjort er å slutte helt med å spise sjokolade og annet snop i tillegg til at jeg følger opplegget på kurs 3. Det er utrolig hvilken virkning det har hatt å slutte med å spise litt sjokolade her og litt der!!

 

Håper det går bra med alle denne uken.

 

Ha en flott uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DaimBolle

du har nok rett Lite i at jeg samler både vann og har nedstt forbrenning av de pillene, så på veiingen i dag tror jeg det blir stillestående, og kanskje til og med opp, selv om jeg har hatt den beste uken siden jeg startet på kurs, sånn trimmessig og har vært flink med maten. denne dagen startet dårlig med at jeg bare MÅ på jobb, fordi to stk er syke som skulle jobbe 8 timer i dag, og jeg skulle bruke dagen til eksamenslesing. menmen...siden jeg skal på GR kurs kl 6 sa jeg at jeg kan jobbe til 6,og så racer jeg meg bare bort på kurset, for første kvarteret der går jo med til veiing av alle sammen.

 

begynner i dag på mitt andre kurs og jeg har som mål å gå ned 5-7 kg dette kurset, klarer jeg mer så er jo det flott men tror ikke det er realistisk siden jeg nå skal ha 5 eksamener fremover, og det er sånne teite og vanskelige fag som krever mye pugging...blir bedre til høsten! begynner denne uken med friskt mot selv om vekten ikke er så positiv. jeg skal stå på og trimme og spise ja mat og så håper jeg Lite har rett og at jeg får belønning for strevet når jeg er ferdig med den pillekuren om fire dager. lykke til alle sammen, flotte resultater dere viser!!! jeg er stolt av oss :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel da er fredagen her og helgen er i nærheten... Har vært noen tunge dager på jobb de siste dagene, og merker at psyken ikke er helt på topp.. Dette har resultert i litt for mye utskeielser, da jeg var så borte vekk en dag at jeg ikke vet hva jeg spiste... Og på søndag er det konfirmasjon, så da blir det vel også noe litt for mye tenker jeg... men men... det er jo ikke de dagene som i bunn og grunn er skyld i min overvekt... det er nok det daglige... :)

 

Merker at jeg nå nærmer meg det punktet da jeg har litt lyst til å gi opp, men får håpe jeg greier å stå imot den fristelsen. Håper vekten beveger seg litt snart, slik at motivasjonen blir litt bedre.. :o

 

Vel det var alt... nå står den ene hunden og boffer ute og venter på å få gå tur... så vi snakkes....

 

GOD HELG ... :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gi opp. jeg stod stille i to måneder i vinter hvor jeg ikke gikk ned et gram. Veldig frustrerende, men nå har jeg plutselig gått ned 4 kg på tre uker. Den eneste endringen jeg har gjort er at jeg har sluttet med snop. Før spiste jeg litt, da gikk jeg ikke ned, nå spiser jeg ingenting og det går fort nedover.

 

Håper du får en bra helg og en hyggelig konfirmasjon. Jeg er enig med deg at det er ikke de store dagene som er årsak til overvekten, men heller de små hverdagene hvor vi spiser bare litt for mye hver dag.

 

Nå skal jeg ut å grille scampi.

 

Ha en god helg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...