Gå til innhold

Sommerinnspurt - uke 3


Gjest Kaloritelleren

Anbefalte innlegg

Gjest Kaloritelleren

Hei.

Forrige uke sto jeg over hele veiinga (les: rapportering). Jeg hadde vært bortreist og spist som vanlig (før slanking) i en langhelg - og da fristet det ikke med rapportering :-)

 

Siste uke har jeg manglet motivasjon (sikkert fordi jeg fikk smaken på det gode liv igjen), men jeg skal ta meg sammen denne uken. Jeg har iallefall gått ned en kilo siden jeg sist veide meg, så det er ikke så værst. Veier nå 80,4 kg. Jeg er 1,72 m høy.

 

Når motivasjonen svikter bruker jeg å tenke på at jeg skal til syden tidlig i juni - og da skal bikinien på... Det er nok til å skremme en til å fortsette med kaloritelling..

 

Så på tråden for sist uke at det er mange flinke her. Tror jeg må virkelig skjerpe meg litt.

 

Ha en god uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillebilla
Stout startet tråd samtidig med meg - hva er oddsen for det?

 

 

hehehe ikke galt, skal vi tippe lotto sammen?

men jeg kan slette tråden min så det ikke blir noe surr... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carris80

I morgen er det igjen tid for å veie meg. Gruer meg litt. Var noen dager på ferie hjem til foreldrene mine, så da ble det ikke noe logg over matinntak. Tror ikke jeg skeiet alt for masse ut, men ble nok litt mer enn jeg burde for å slanke meg.. Og så ble det fest i helgen, med 5 øl. Huff huff! Men jeg valgte slankeøl da, sånne med færre kalorier enn vanlig øl :)

 

Er det noen som vet om mensen har noe å si for vekten? Har den nå, så hadde jo vært fint å ha noe å skylde på hvis det ikke har skjedd noen særlig vektnedgang. Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Serene

Hei Carris80!

Mange opplever at kroppen føles litt "oppblåst" under mensen, og at den holder på mer vann enn vanlig - dermed kan det gjøre utslag på vekten....men dette varierer nok fra person til person.

Lykke til i morgen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sara123

Har gått ned 1 kg!! ganske utrolig, men noe må jeg ha gjort veldig riktig:) Da var kurs 2 ferdig og har gått ned 5,7 til sammen på to kurs..og 9,7 siden 19 des..så det går fremover:)

 

Jippi:)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Anne*

Så flinke dere er! Flere som har gått ned 1 kg eller mer, det er flott! Gratulerer så mye :)

 

Skal veie meg i morgen og er veeeeldig spent på resultatet... Har bestemt meg for å begynne å jogge for å få fart på sakene, ble anbefalt det der jeg trener. Gruer meg litt til det, liker ikke jogging, men det blir sikkert bedre etterhvert som jeg kommer i bedre form. Har en venninne jeg trener sammen med, håper jeg får dratt med henne på jogging så blir det artigere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carris80

Jeg fant et kjempefint treningstips i en eller annen tråd her for tre dager siden. Håper det ikke var denne tråden, for da er det jo litt teit å gjengi det her :) Men det får jeg vel bare ta sjansen på.

 

På oprah.com er det lagt ut 3 treningsvideoer som ikke krever noe som helst av utstyr og bare tar 20 minutter. Jeg har gjort den intermediate-versjonen to kvelder på rad, og i dag var jeg skikkelig støl i magen! Det må da vel telle for noe? :)

 

Her er linken til videoene, og som tittelen på dem tilsier: Ingen unnskyldning for å ikke trene :)

 

http://www2.oprah.com/tows/pastshows/200611/tows_past_20061102_b.jhtml

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Anne*

Tja, hva skal man si...her vil jeg så gjerne gå ned i vekt, men siden forrige veiing har jeg gått opp 500 gram... Har gått ned hele 5 cm i midja, så det går rett vei,men skulle gjerne sett at vekta beveger seg nedover også. Har trent styrketrening 4 dager i uka de siste ukene, så jeg satser på at det er årsaken til vektoppgangen. Pluss at jeg akkurat har hatt mensen og var litt vel sløv med kostholdet de dagene. Vel vel, jeg satser på bedre resultater neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carris80

5 cm rundt midjen er jo superbra det da! Er jo der man merker det på klærne, ikke på vekten :) Vekten følger nok etter den også etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Anne*
5 cm rundt midjen er jo superbra det da! Er jo der man merker det på klærne' date=' ikke på vekten :) Vekten følger nok etter den også etterhvert![/quote']

 

Joda, har bestemt meg for at det er helt greit at kiloene ikke raser av så lenge det forsvinner noen cm av omkretsen min :) Og du har helt sikkert rett i at vekten følger etter, jeg må bare være litt mer tålmodig tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...