Gå til innhold

abtronic(magebelte)- fungerer dette?


Gjest lenelene

Anbefalte innlegg

Gjest lenelene

jeg hater å ta situps, og i dag så jeg på tv-shop at det var noe som het Abtronic, et slags magebelte som skal være effektivt for å få mer magemuskler og minke magefett. er det noen som har prøvd dette? og er det noe poeng i å bruke penger på dette, eller er dette også bare noe tull? jeg trener mye kondisjon i tillegg så tenkte dette kunne være et alternativ til situps. hva tenker dere om dette produktet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Hilde73

er at det er bortkastede penger.

Men jeg kjenner noen som mener at de funker.

Forskjellen hos meg og hos dem som hevder at det funker er at jeg har så pass mye fett på magen, at impulsene liksom ikke kom inn til magemusklene.

Jeg opplevde at det beltet bare kilte meg.

Mens ett par andre som jeg kjenner - som har bortimot "sixpack" fra før, hevdet at det var effektiv. Men hos dem kom impulsene fra beltet rett til muskelene.

Men jeg vet ikke om de heller faktisk hadde effekt, eller om det bare var noe de innbilte seg..hehe.

I allefall, brukte mitt belte daglig i flere uker, uten at det var noe som helst effekt på magefettet mitt! (DESSVERRE)

Derimot var det bra for skuldrene/ryggen, når jeg hadde muskelsmerter der :-D

Men det var jo slett ikke derfor jeg kjøpte det..

 

Dette var altså min erfaring. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Hei! Jeg jobber i en helsekost butikk (ironisk nok er jeg overvektig...) og vi får tilsendt masse skriverier fra ulik forskning osv. Og sånne vibrasjonsbelter for magen fungerer ikke i det hele tatt... Det eneste den gjør er å øke blodsirkulasjonen litt i følge en eller annen professor ved et eller annet universitet. Så... det finnes desverre ingen snarveier.... :)(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...