Gå til innhold

Hvordan setter man i gang?


Gjest frktrulte

Anbefalte innlegg

Gjest frktrulte

Hei folkens,

 

Jeg har nå satt inn nådestøtet. Vel, jeg satte det i går. 17kg skal av, så jeg kan ligge på 70kg. Hvilket er en bra vekt for meg.

 

Det store spørsmålet er hvordan setter man i gang?

Hva må man passe på?

 

Selv trener jeg ganske mye, men allikevel har ikke vekta blitt redusert. 4-5 ganger i uka svetter jeg noen gode perler på treningssenteret.

 

Alle gode råd tas i mot med takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carris80

Hei! Jeg har begynt for alvor ganske nylig, dvs jeg veide meg for fjerde gang i dag. Jeg har nok definitivt ingen fasitsvar på hva du bør gjøre, men det som har fungert bra for meg disse ukene er å spise mye oftere enn hva jeg har gjort før, og spise litt mindre mengder enn jeg gjorde før... Og drikke masse vann. Jeg har prøvd noen av de middagsrettene som står under oppskrifter her på siden, og de har vært kjempegode, og mettende! I dag skal jeg f.eks ha avokadosalat med strimlet svinekjøtt. Det har jeg spist en gang før også, og det var en klar favoritt så langt :)

 

Jeg synes ihvertfall du er utrolig flink som trener så masse!! Mye mer enn hva jeg har gjort. Bare pass på at du spiser nok når du trener så mye som du gjør.

 

Hmm, vet ikke om det hjelper så masse, men det er ihvertfall det jeg har gjort, og jeg har gått ned 4,3 kilo på 22dager :)

 

Lykke til ihvertfall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Doppler

Du må ville dette fra bunnen av hjertet ditt. Selv har jeg stor nytte av å logge alt jeg spiser her inne sånn at jeg har stålkontroll på kaloriinntaket. Når det gjelder aktivitetsnivå er du allerede i gang.

 

Bytt ut bearbeidet mat med rent kjøtt, bytt ut fet ost med mager, eller spis bare halvparten av mengden.

 

Men det viktigste er motivasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har som deg ett høyt aktivitetsnivå og det som har fungert veldig bra på meg er at jeg spiser 5 faste måltider i tillegg så har jeg alltid en frukt mellom frokost og lunsj og ellers frukt mellom middag og kvelds. Når jeg har en treningsøkt så passer jeg alltid på å spise en banan rett etter trening (før jeg dusjer eller gjør noe annet) og helst spis ett måltid senest 2 timer etter trening. Ellers følger jeg GR-meny 2 og passer på å variere i pålegg og middag. Jeg spiser også en del youghurt 0,1% i stedet for å drikke melk. Jeg har gått ned 8 kg på 7-8 uker så dette har funket veldig bra på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frktrulte

Takk, takk folkens. Motivasjonen er der, treninga er der. Men det virker så utrolig vanskelig å spise nok.

 

De siste dagene har jeg ført opp hva jeg har skrevet, og jeg har ligget på ca. 1400 kcal hver dag. Det er da vel altfor lite når jeg trener såpass som jeg gjør?

 

Men allikevel så tenker jeg på en annen ting. La os f.eks. ta for oss "Slankekrigen" disse spiser lite, men rikitg, og trener en hel masse. Hvordan kan de gå så mye ned i vekt når de spiser så lite i forhold til treningsmengden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...