Gå til innhold

Underveis


Gjest elis
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har gått på mange slankekurs de siste 15 årene. Alle gangene har jeg bare sett frem til å se vekta stoppe på det tallet jeg liker. Nå er det skjedd noe nytt oppi topplokket mitt. Synes faktisk det er moro på veien mot målet denne gangen. Opplever alle delmålene som minst like viktig som selve målet. Det går ikke fort, men jeg skal jo ingen steder bortsett fra en tur i skogen og litt jogging i trappa. Synes det er viktig å være fornøyd underveis. Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Helt enig med deg! Jeg fikk en posetiv overaskelse i dag, har gått ned 1,1 kg. den siste uka. Nå er det plutselig om å gjøre å spise nok kcal. men bare fra bra mat. Krysser fingre for at det går bra med oss fremover også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Helt enig med deg! Jeg fikk en posetiv overaskelse i dag' date=' har gått ned 1,1 kg. den siste uka. Nå er det plutselig om å gjøre å spise nok kcal. men bare fra bra mat. Krysser fingre for at det går bra med oss fremover også.[/quote']

Jeg er også kjempe fornøyd denne uken, har gått ned 1,2 kg på en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[Det går ikke fort, men jeg skal jo ingen steder bortsett fra en tur i skogen og litt jogging i trappa. Synes det er viktig å være fornøyd underveis. Lykke til alle sammen.

 

Jeg likte dette innlegget - godt sagt! Jeg har hatt flere vellykkede vektreduksjoner. Straks jeg har vært "ferdig" og ved målet, har jeg mistet jeg fokus og føket opp igjen. Saken er jo den at vi er underveis hele livet. Lykkelig er den som klarer å være tilfreds underveis. Skal mekke litt mer under topplokket - inspirert av deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...