Gå til innhold

treningsepler hva nå etter 100??


Gjest lubben
 Share

Anbefalte innlegg

Hva skjer når man nærmer seg 100 poeng og skinnende epler??

Starter en bare på ny??

 

 

Jeg vil ha fine treet mitt lenger:-)

Kanskje jeg må printe ut siden så jeg kan se på den når motivasjone mangler:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du har trent opp ett helt tre, så starter du på epletre nr 2 :(

Vet ikke hva de egentlig har som hensikt, men syns treet er motiverende å se etter hvert som det fylles opp, men det er vel også for å holde orden på hvor mange poeng du klarere å samle oppe etter hvert som du trener... ikke helt sikker :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så idag skiftet treet mitt farge.. mitt nydelige tre med bare gull epler over til et helt ordinært tre igjen:-( men det står trimtre nr 2 nederst.. mye hjelp.. jeg savner mitt gamle tre jeg:-)

 

Pillen:- treet registerer trening i brute kcal. eplene skifter fra røde til GULL:-) for hvert 7 poeng ca.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

I GR anbefales det at man får minst 7 trimpoeng i uka. Et poeng er 200 brukte kcal og beregnes ut fra hvilken aktivitet du gjør, hvor lenge du holder på og hvor mye du veier. F. eks vil en person på 80 kanskje bruke bare 15 min på å oppnå 1 trimpoeng ved rask gange enn en på 65 som kanskje må bruke 20 min.

 

Uansett, for hver 200. kcal forbrukt på trening får man 1 poeng og ved 7 oppnådde poeng vil et eple lyse i gull som tegn på at nå har du nådd ukas "minstekrav". Dette er bare anbefalinger for har man f. eks vært veldig inaktiv med sofaen på ryggen det meste av tiden er 3-4 poeng kjempebra.

 

På kurs er det kursdeltakeren selv som bestemmer hvorvidt man skal få et eple av kursleder for å klistre i boken. Der er det en selv som bestemmer om man har fortjent et eple eller ikke. 7 poeng kan være lite for noen men mye for andre -alt etter hvor vant man er til aktivitet! :-)

 

Sols

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...