Gå til innhold

Hjelp!!


Gjest Coco

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg er gravid.

Har fått 2 posetive tester hjemme, og tør nesten ikke tro det er sant. Vi har prøvd i ca. 2 år, og fikk beskjed om at prøverør var det beste håpet. Er faktisk på venteliste til prøverør.

Altså selve graviditetn er ikke noe Hjelp...

Men jeg har jo begynt å slanke meg, og er ikke i nærhten av ferdig. Vi skal gifte oss neste sommer, det var bestemt før testen ble posetiv :)

 

Så jeg vil jo ha litt tid etter fødsel til å ta meg inn til bryllupet, men jeg er redd for å legge på meg for mye under graviditeten.

Det er det som er HJELP!

Hvordan styre vektøkningen under graviditet slik at det ikke bare tar helt av??

Trenger råd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg til legen i morgen, for å at de også skal få ta en test.

Også har jeg bestilt en dvd med trening for gravide.

Må holde fokus, både jeg og småen har nok best av at jeg holder i form, og ikke legger på meg for mye.,...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinnsbolla

gratulerer så mye, og lykke til hos legen! Når det gjelder kosthold så er det jo ingenting som er bedre under hele graviditeten enn å spise sunn vanlig mat. De første månedene trenger du ikke å tenke på at du skal "spise for to" osv. Det er faktisk mulig å gå litt ned i vekt hvis du går inn for det i starten, men ikke gå løs på en slankekur. En vanlig sunn og "trygg" måte for deg nå er å spise lite og ofte, få i deg grovt brød med kjøttpålegg eller ost, og drikk melk og juice. Masse grønnsaker og frukt, og mindre sjokolade og potetgull. Egentlig ganske enkelt....kremt....

 

Og begynn å gå turer og tren litt styrke fra dag 1, DET får du igjen for den dagen du skal føde!

 

Nå høres jeg sikkert ut som jeg tror jeg har peiling, jeg som liksom gikk opp 24 kilo (huff da...) Jeg var kjempeflink i starten, men skeia ut med mye is og sjokolade den siste tiden. Men allerede når jeg kom hjem fra sykehuset hadde jeg gått ned 10 kilo. Rart å tenke på når snuppa bare veide 2780 gram :-)

 

håper det går bra videre med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da var det over for denne gang. Kom ikke lenger enn 6 uker før noe gikk galt.

Men jeg fortsetter med et å passe vekten, må jo ned litt uansett, men vil nok ikke akkuratt superslanke meg fremover, håper jo å bli gravid igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tistelen
Da var det over for denne gang. Kom ikke lenger enn 6 uker før noe gikk galt.

Men jeg fortsetter med et å passe vekten' date=' må jo ned litt uansett, men vil nok ikke akkuratt superslanke meg fremover, håper jo å bli gravid igjen...[/quote']

 

 

Så leit.... Jeg håper virkelig at dere klarer å bli gravide igjen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinnsbolla

Det var trist å høre.... Men nå vet du jo at dere klarer å bli gravide! Det er dessverre så uvisst de første ukene. Lykke til med neste forsøk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...