Gå til innhold

Hypnose


Gjest høna75

Anbefalte innlegg

Gjest høna75

Er det noen som har prøvd hypnose?Jeg har fått tilbud av ei jeg kjenner som har lyst til å prøve det på meg,og jeg har selvfølgelig takket ja.Har en kollega som prøvde det mot røykeslutt,og hun sluttet tvert med røykingen.Hun har aldri hatt lyst til å smake på røyk etter det heller.Ho som skal prøve det på meg veit om ei som gikk ned myyyyyye den første måneden etter at hun hadde blitt hypnositert. Alle vi som er overvektige veit at det ligger mellom øra,og det er det ho da skal prøve å forandre på meg.

Hadde vært artig å høre om det var noen som hadde prøvd (eller kjenner noen som har prøvd).Vil høre både positive og negative historier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høna75

Kan jo virke som om det ikke er så mange som har prøvd hypnose,men det kan anbefales!!

Jeg hadde min første time i går.Men jeg var i hypnose blei jeg fortalt at hvis jeg drakk brus eller spiste noen form for godteri,ville jeg bli kvalm og uvel.Jeg har ikke spist godteri på en måned,så i dag ergret det meg litt at jeg heller ikke skulle få drikke brus. Jeg tok strake veien bort til kjøleskapet og tok ut en kald og god pepsi max. Tok en slurk,ventet litt for å se om jeg blei kvalm,men siden jeg kjente meg helt fin drakk jeg like godt opp resten av flaska (ca en halv liter). Noe som resulterte i flere timer med kvalme!! Ikke særlig deilig,og heretter blir det vann på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høna75

Jeg har ei tante som kan dette,så det er ho som gjør det på meg.Lurer på om det er bortimot 600 pr time,men er usikker siden jeg får det av henne. Jeg tror det er vanlig med mellom fire og seks timer. Funker det er det nå verdt pengene mener jeg,for man bruker jammen mye penger på godterier og brus og andre slankekurer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamasita

Og tanten din tar ikke inn kunder eller? :)

 

Jeg har vært på en hypnosetime. Jeg vet jeg ble fortalt at jeg skulle velge mere rett mat og det har jeg gjort etterpå, men jeg burde jo hatt noen fler. Grunnen til at jeg ikke har fått tatt fler er fordi jeg ikke hadde pass til vesla mi som er hjemme sammen med meg på dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høna75
Og tanten din tar ikke inn kunder eller? :)

 

Jeg har vært på en hypnosetime. Jeg vet jeg ble fortalt at jeg skulle velge mere rett mat og det har jeg gjort etterpå' date=' men jeg burde jo hatt noen fler. Grunnen til at jeg ikke har fått tatt fler er fordi jeg ikke hadde pass til vesla mi som er hjemme sammen med meg på dagene.[/quote']

 

 

Dessverre gjør hun ikke det.Hun går nemlig på attføring,og tar hypnose-kurset på fritiden.Jeg spurte henne i går om hun ikke ville ta noen `svart`,men det turde hun ikke :)

Jeg hadde min andre time i går,og da gikk det på trening.Jeg har ikke trent noe ennå (siden timen var på kvelden i går),men jeg kjenner at motivasjonen er MYE større i dag enn den var før timen i går.

Det gikk litt på mat i går ("ønsker jeg denne fete maten mer enn jeg ønsker å gå ned i vekt") og jeg merker at det sitter i også.For når jeg skulle spise kveldsmat kom de tankene,og jeg valgte noe sunnere enn det jeg opprinnelig hadde tenkt å ta på!!

Første time gikk jo på at jeg skulle slutte å drikke brus blandt annet.Drakk litt på tirsdag,men har siden det ikke rørt brus.Gikk fra 3 liter pepsi max pr dag,til INGENTING!! De to første dagene var ille på grunn av abstinenser (koffein),men nå har jeg ikke lyst på brus i det hele tatt. Deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...